Skip to main content

Beste KPN,

ik wil voor mijn werk verbinding maken met een online applicatie, thuis lukt het wel via ZIGGO maar op mijn werkplek met KPN krijg ik steeds foutmeldingen - kunt u mij daar bij helpen?

Welkom op het forum @Bonesetter! Gaat het om de wifi van KPN op de werkplek of maak je bijvoorbeeld een hotspot met je mobiele telefoon? Als het om de wifi gaat zou je dan eens kunnen proberen met je mobieltje een hotspot te maken om te zien of dat wel werkt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Mijn PC is via de kabel verbonden met internet en ik maak voor de software gebruik van een inlog tool geleverd door de aanbieder van het programma (Intramed) 

Thuis kan ik wel gebruik maken van deze nieuwe inlog - op de werkplek lukt het nog niet.

Blijkbaar wordt de inlog bij KPN door een bepaalde instelling niet geaccepteerd.

Natuurlijk zou het logisch zijn om als bedrijven onderling contact te leggen (Intramed - KPN)

 


Het zou kunnen zijn dat er een probleem is met het accepteren van het IP adres. Zou je de instructies op deze pagina eens willen volgen en je IP adres via het formulier door kunnen geven?


Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb sinds kort een nieuwe experiabox/wifi van KPN en sindsdien kan ik niet meer op mijn wifi naar mijn werkomgeving. Via mijn mobiele hotspot werkt het wel. Hert programma met wat ik werk is VMWare: “VMware Horizon is not a virtual private network (VPN). It uses a unified access gateway (UAG) to allow secure remote access to Horizon.”
Ter info: ik werk ik met een Macbook. Hebben jullie hier een oplossing voor dat ik toch wel op de wifi in mijn werkomgeving kan? 


Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb sinds kort een nieuwe experiabox/wifi van KPN en sindsdien kan ik niet meer op mijn wifi naar mijn werkomgeving. Via mijn mobiele hotspot werkt het wel. Hert programma met wat ik werk is VMWare: “VMware Horizon is not a virtual private network (VPN). It uses a unified access gateway (UAG) to allow secure remote access to Horizon.”
Ter info: ik werk ik met een Macbook. Hebben jullie hier een oplossing voor dat ik toch wel op de wifi in mijn werkomgeving kan? 

Internetten met je werk doe je bij voorkeur bekabeld, is stabieler, sneller en veiliger. Wat zegt de ICT-afdeling van jouw werk over jouw probleem?