Skip to main content

Nu heb ik tot maarliefst 5x toe de klantenservice proberen te bellen. Telkens na ongeveer 25min in de wacht is het ineens 30sec helemaal stil en wordt de verbinding gewoon verbroken. Het slaat gewoon werkelijk waar helemaal nergens op. Vroeger via monteurs gang verliep het veel beter, maar nu? Schijtziek wordt je ervan met altijd dit gezeur. Heb hier geen andere woorden voor... 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@IndoRay , als je er voor zorgt dat je profiel volledig gevuld is, zal een van de moderatoren van/op dit forum contact met je zoeken. Belangrijk is dat je de velden aangeduid als ‘privé’ volledig invult.  Deze velden kunnen alleen door KPN medewerkers worden gelezen. 

Kan ook via twitter : 

 


Hoi @IndoRay, zoals Berrie hierboven al noemt kijk ik altijd graag even mee.
Heb je mijn collega's ondertussen nog gesproken?

Waar loop je precies tegenaan?


Persoonlijk denk ik dat er in de KVD in mijn omgeving een mogelijke lek heeft, door vocht of oxidatie. Of bij het prikken is er wat niet goed verbonden. Mijn verbinding is 1gb maar ik test met kpn speedtest Max tussen 65 en de 89mbps. Router reset, enkel utp direct aan de router gehangen en noem het maar op, geen impact. Hopelijk zal er een monteur dit even na kunnen lopen zodra er in de KVD een actie uitgevoerd gaat worden. KVD zal dus een ftth moeten zijn. Ik wacht wel af... 

 

Admin: titel aangepast


Als er op het netwerk iets niet helemaal goed zit is een monteur altijd wel het handigst inderdaad. Had mijn collega's via twitter of 0800-0402 inmiddels al over gesproken?

Anders kijk ik graag even mee of ik vanaf hier iets kan zien. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@IndoRay ,  goedemorgen. @Thomas is al voor jouw bezig, dat is mooi.

Nog even voor mijn beeldvorming; ik heb ook een 1 Gb/s verbinding maar dat is niet mijn snelheid omdat ik een 200/200 Mb/s abonnement heb, welk abonnement heb jij? 

Wat bedoel je met KVD?, misschien een POP-station / hoofdverdeelstation bij jou in de buurt? 


KVD=kabelverdeler.

Ik heb kpn huss. max 1gb glasvezel abonnement/verbinding(€85,- p/mnd).

KPN "glasvezel"snelheidstest wordt in Mbps aangegeven. 1GB=1000Mbps, ja toch? Bij mij wordt Max tussen 65 en de 89mbps weergegeven dus ik heb een aanzienlijk een nogal vertraagde KPN glasvezel resultaat bij een snelheidstest. 

 

Met een zgn raket is er ondergronds een glasvezelleiding binnenshuis aangebracht.

 

KVD is mogelijk een FTTH kast(Fiber To The Home). In de KVD wordt het naar Glasvezel omgezet.Â