Skip to main content

Beste,

Gemiddeld 2 x in de week geen internet of wifi of hapering TV 1 en aanzetten TV 2 beeld hapert.

Bekabeling is Cat 6 , ligt er al jaren en gemeten , is oké

KPN line ( geen storing e.d. ) is goed zelf denk ik ook dat de line goed is.

Zijn er nog meer mensen met dit “probleem”

Dus weer reset Modem Experiabox V8 , wat nu te doen,

mvg PKKK

 

Heeft u de WiFi Manager al eens gedaan? Als het goed is krijgt u daarbij dan een nieuw modem. Of dat het probleem oplost is nog maar de vraag, maar u kunt het proberen. 


Oke ga ik doen, bedankt.


En, is het gelukt met de WifiManager, @PKKK?


Ja je krijgt hier een typische KPN oplossing. Overigens ik heb de ervaring dat het veel simpeler kan worden opgelost door even het gratis nummer 0800-0402. Je krijgt dan de neef van die taxichauffeur van de film met Swarscheneger uit de film Total Recal aan de lijn. Wordt je ziek van die automaat zeg dan “Ik wil een medewerker spreken”. Als je die eenmaal te pakken hebt, is het meestal zo gepiept. 

Ben je gehoorgestoord gebruik dan de chat. Wordt je ook geholpen, maar ik kan het nooit vinden om dat het lijkt dat het elke keer op een andere plaats wordt opgeborgen (het is mij nog nooit gelukt de URL als bookmark of hoe het ook heet in jouw browser te bewaren, dus ik kan hem je niet geven)


Hallo @PKKK ,

Je kunt jouw oude V8 modem via een tool omruilen voor een modern modem: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

KPN ruilt op dit moment namelijk de V7, de V8 en de V9 om voor een moderner modem.  


Hallo @PKKK ,

Je kunt jouw oude V8 modem via een tool omruilen voor een modern modem: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

KPN ruilt op dit moment namelijk de V7, de V8 en de V9 om voor een moderner modem.  

@PKKK 

Is de omruil van het (verouderde) V8 modem gelukt?  


Hallo,

ik heb de Experiabox V8 omgeruild naar KPN box 12.

Dat was zo gebeurd en werkte na aansluiten meteen , daarna SSID aangepast.

Afwachten en nog bedankt voor de info van jullie.

mvg PKKK  Patrick