Die log zegt niets. Zijn alleen maar dns meldingen. Daar is niets spannends aan.
Wat heeft u allemaal aangesloten op het modem? Een tv ontvanger? Zit die rechstreeks bekabeld aangesloten? Of gebruikt u een draadloze verbindingset? Zit er nog een switch tussen?
alles wat er aangesloten eraf gehaald, dus alleen de pc op een aansluiting, en constant blijft het internet wegvallen
ben er na een dag wel een beetje klaar mee, enige wat je te horen krijgt is kabels vervangen, fabrieks instelling terug zetten, dus standaard antwoorden
verder zie ik ook niet meer mijn wifi versterkers in mij app verschijnen. lijkt wel of mijn modem de kluts kwijt is of aan vervanging toe :-(
en online via browser inloggen op modem duurt eeuwig
Fijn om te lezen dat de verbinding nu weer stabiel is. Hopelijk blijft dit zo!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.