Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds april 2022 heb ik een internet een tv abo bij KPN met (volgens mij) de nieuwste experiabox. 

Vanaf het begin valt modem regelmatig uit: geen tv, geen internet. Alle lampjes uit, daarna power van rood naar groen en wordt alles weer gestart. Soms om de 5 minuten, soms gaat het een halve dag goed. 

Een vriend met een ICT achtergrond heeft al iets in de instellingen proberen aan te passen, helaas was dit van korte duur. Donderdag komt hij weer een poging wagen. 

Na regelmatig met het witte knopje uitgezet te hebben voor een paar seconden tot een paar minuten  afgelopen vrijdag toch naar een volledige reset doorgevoerd. Helaas heeft dit ook niet mogen helpen. 

In eerste instantie dacht ik dat de storingen door de verbouwing kwam die gaande was waarbij regelmatig de volledige stroom voor elke minuten/uren uitgeschakeld moest worden. Deze is nou al een week of twee afgerond maar nog niks geen verbetering. 

Wat kan de oorzaak zijn?

Wat kan de oplossing zijn? 

Hoi @suzan1 . Welkom op het forum.

Zit jij op glasvezel of op koper (xDSL)  ? Als het koper is, hoe ziet dan het KPN aansluitpunt er uit? Kun je daar desnoods even een foto van maken?


Dag @Erwin_ ,

Gewoon glasvezel die in zo'n wit/oranje kastje binnenkomt.

 

Aanvulling: ik wilde dit bericht eigenlijk onder 'modem' plaatsen aangezien het modem compleet uitvalt en daarmee ook internet en tv. Op een of andere manier staat het onder 'internet'. 


Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


@Erwin_ zie dit bericht nu pas. Probleem is opgelost. Modem was kapot.