Skip to main content

Ik merk de laatste tijd dat mijn verbinding regelmatig voor zo’n 10 minuten wegvalt. Ik dacht eerst dat het alleen met WiFi was maar zie nu dat ook apparaten die via de kabel aangesloten zijn dan ook geen internet verbinding hebben. Weet iemand hier misschien een oplossing voor? 

Hoi @Timonus. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw verbinding regelmatig wegvalt. Valt de verbinding op de tv-ontvanger ook weg? Heb je de stappen op onze Servicepagina al eens doorlopen? Wellicht verhelpt dat het probleem al. Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) gelijk nadat de verbinding nog eens wegvalt. Dan kunnen mijn collega's de verbinding doormeten en een passende oplossing aanbieden. 


Hi @Vikash. Bedank voor je antwoord. TV blijft het wel doen, maar pc's die met kabel zijn aangesloten verliezen ook verbinding. Ik heb de stappen op de service pagina doorlopen en zal volgende keer als het weer weg valt bellen met de klantenservice.