Skip to main content

Sinds ik de experia v12 heb heb ik voortdurend het probleem dat ik of wegvallend internet/WiFi heb ik zal het even in het kort toelichten.

Eind februari hebben we een stroomonderbreking gehad waardoor mijn v10a het heeft begeven. 

Ik heb daardoor een v12 gekregen en ik ben verder ook echt wel erover te spreken.

Vrij kort daarna begon het steeds wegvallen van wifi waardoor tv kijken ook haast onmogelijk werd.

Bleek achteraf aan de utp kabel van de muur naar de router te liggen en deze heb ik vervangen voor een ander en toen is t ook echt heel lang goed gegaan.

Sinds 2 april 2023 weer wegvallen van wifi en dit gebeurd wel een aantal keer per uur.

Vandaag 3 april de tool doorlopen en hier komt uit dat er een probleem vanuit de wijkcentrale moet zijn deze geeft een kruis aan en mn box 12 een groen vinkje.

Ik ga morgen sowieso ook bellen met de klantenservice want ik wil dat dit echt word opgelost want ik word er stapel gek van. 

 

Hoor nu dat er werkzaamheden zijn rondom almere en t wel een week kan gaan duren voor nu doet alles het weer 


Hoi @Remcofaya, ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega. Alles is weer stabiel. Veranderd dat de komende dagen horen wij graag weer van je.