Skip to main content

Heb sinds kort internet van kpn met een experia box en nu valt steeds mijn internet verbinding weg op lan en wifi verbinding 

​​​lampje van internet gaat ook uit en wifi begint snel te knipperen 

Na een halve minuut herstelt de verbinding zichzelf weer maar dit is natuurlijk uiterst vervelend 

Heb voorheen nooit problemen gehad via andere isp. 

Verwacht zelf dat de modem niet in orde is of dat er een instelling veranderd moet worden. 

Hopelijk heeft iemand een oplossing 

Hallo @Yanickvanuden 

 

Heb je een glasvezel of koper (DSL) verbinding?

Indien DSL, is de Experiabox rechtstreeks aangesloten op het IS/RA punt met de bijgeleverde kabel?

Als je glasvezel hebt haal dan het glasvezelmodem 2 minuten van de stroom.

Heb je de Experiabox al eens herstart of beter nog gereset?

 

Als je verbinding blijft verbreken dan kan je beter de klantenservice 0800-0402 bellen, die kunnen dan waarschijnlijk wel zien wat er aan de hand is en indien nodig een nieuw modem sturen of een monteur inplannen.


Verbinding is via dsl en is correct aangesloten.

Al een aantal x keer herstart maar nog geen hard reset gedaan 

Kan het eens proberen maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat er verder niks gedaan is met de modem en het probleem ineens is ontstaan 


Is het nog gelukt met de reset of maakt dat geen verschil in de onderbrekingen?

Als het niet geholpen heeft dan kan je toch het beste de klantenservice bellen.

Een KPN medewerker hier kan ook je verbinding doormeten maar het kan een paar dagen duren voor ze aan dit topic toe zijn.


We gaan het merken, heb net de reset gedaan als dat niet helpt toch maar even klantenservice bellen 


Heb je het zelf geïnstalleerd of heeft een KPN monteur het voor je geïnstalleerd? 


De oude modem ontkoppelen en de nieuwe op dezelfde manier aansluiten is niet zo moeilijk daar heb ik geen monteur voor nodig. 

En de eerste weken werkte het goed 

Het probleem doet zich sinds de laatste week voor.


@Yanickvanuden Ik wil die lijn graag even doormeten. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?