Hallo
Is er al een update van dit probleem? De symptomen die
Als er geen apparaat is dat upload, dan werkt het prima en kunnen er snelheden worden gehaald van 6 MB/s down en 2 MB/s up (via speed test bekeken). Maar zodra er ook maar een apparaat een paar mb upload, dan klapt de verbinding er uit en lukt het zelfs niet meer om een website te openen. Pas als de upload wordt gestopt en je een paar minuten wacht (soms het kastje wordt gereset, maar niet altijd), werkt het internet weer normaal.
Een voorbeeld van een dergelijke test die ik heb gedaan: het uploaden van een bestand van 30 mb naar Google Drive. Dit zou ruim genomen een minuut moeten duren. De eerst paar seconden lijkt het snel te gaan, maar de tijd schiet daarna snel naar een half uur of uur.
Even ter vergelijking. Als ik dezelfde test doe via mijn mobiel internet als hotspot. Dan lukt het hem makkelijk om dat bestand binnen 30 seconden te uploaden. Dus aan de 4G verbinding zal het dan niet liggen.
Snap dat het lastig is om een dergelijk probleem te achterhalen, maar het lijkt er op dat er steeds meer mensen het melden. Hopelijk is er snel een oplossing
Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.