Skip to main content

Sindskort valt WIFI steeds weg, steeds via de KPN-app alles laten checken. Resultaat: wisseling van kanaal is steeds het antwoord. Ik zit praktisch naast de router en nog superslecht internet. Om moedeloos van te worden. 

Geen storing in de buurt, maar wel het beeld, rode lamp internet op de experiabox. Bij instellingen van de experiabox: steeds login failure.

Misschien andere experiabox, deze is echt al heel oud en denk defect aan het gaan.

Of anders toch maar een switch naar de concurrent, zou zonde zijn na ruim 15 jaar KPN lid te zijn. 

Wifi versterkers hebben geen nut wanneer het internet gewoon niet binnenkomt.

Wie weet raad? KPN zelf misschien?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Eén rood lampje is nooit goed.  Vaak geeft dat een probleem aan tussen de centrale en het modem. Bel 0800-0402. Gratis nummer van de klantenservice. De medewerker kan dan meteen met je mee kijken en aktie ondernemen. 


@Joep1965 

Ja, rode lamp is zelden goed. Nu werkt hij weer, dus ben bang dat men steeds kijkt wanneer het wel werkt. Heb er zelfs foto's van gemaakt om aan te tonen dat het zo is. 

 

Ik zal eens bellen met nummer. Dank


Ze kunnen zien of de lijn instabiel is. Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur op het modem?


Goedemiddag @Edel-Veld, heb je mijn collega's nog te pakken gehad?
Een reactie hier via het forum kan soms wat langzamer zijn maar als je wilt kijk ook ik graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?