Skip to main content

Ik ben sinds kort aangesloten op KPN en de aansluiting is mega instabiel. Zodra je per ongeluk een kabel of het modem aanraakt ligt deze er direct uit en duurt het soms een hele tijd voor er weer een verbinding is. De gemaakte aansluiting doet mij vermoeden dat het hier aan ligt of is dit onterecht? Vraag is waar het anders aan ligt?

 

Oi, hier is geknutseld. Die grijze kabel onderaan op de foto die de muur in gaat, is dat de huis binnenkomende KPN kabel? Of is er nog ergens anders ook een aansluiting?

Zo niet, dan is dit witte kastje het ISRA punt en eigendom van KPN. Dan moet u een monteur vragen dit te herstellen.


Hoi @HiddeWa, welkom op ons forum!
Zoals Ernst-Jan al noemt ziet dit er niet fantastisch uit.

Als je wilt kijk even mee of ik vanaf hier iemand aan kan sturen. Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig.
Kun je je profiel invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Je kunt hierover ook met ons bellen op 0800-0402


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Ik heb gebeld met 0800-0402 en een collega heeft een ticket aangemaakt waarna er contact met mij wordt opgenomen. Dit wacht ik dus af en dan hoop ik dat het opgelost kan worden.