Skip to main content

Sinds komt gaat mijn telefoon van de wifi af en bij opnieuw verbinden geeft hij aan dat het wachtwoord onjuist is, terwijl dit niet het gevallen is.

Sinds vandaag gebeuren dit ook met mijn laptop. Die geeft aan dat er iets is veranderd en het wachtwoord opnieuw moet worden ingevoerd. Maar verbind vervolgens niet. Soms verbind hij ineens wel uit zichzelf. Andere apparaten en telefoons hebben geen problemen.

Ik zie het onderwerp vaker en heb alles al geprobeerd zonder succes. Modem aan uit, telefoon aan uit, modem resetten, netwerken op telefoon vergeten.

Hoe wordt dit opgelost? 

Over welk modem hebben we het? En zijn daar versterkers in gebruik?


Er staat KPN box 12 achter op. Het us een zwarte box met groene lampjes voor op. We hebben 2 witte, ronde KPN wifi versterkers.


Ok. Staat de wifi daarvan uit? 2e lampje. Zoniet, dan zou je apparaat verward kunnen zijn waar hij nou verbinding mee moet maken, Box12 of Superwifi. 

 

Onderste knopje links 15sec ingedrukt houden. Wifi lampje zal dan uut gaan. Kijk dan eens hoe het gaat.


Hi Dennis,

Ik heb de wifi versterkers gereset. Als ik ze uit het stopcontact haal dan hebben andere apparaten (andere telefoon, radio) ook geen wifi meer. 

Als ik de versterkers weer aan zet, dan hebben andere apparaten weer wifi, maar mijn telefoon en laptop hebben weer onjuist wachtwoord.

Er is dus iets met die versterkers, maar ik weet niet wat en hoe ik het moet oplossen