Skip to main content

Sinds ik weer op Telfort/KPN aangesloten ben krijg ik op mijn telefoon, die van mijn vrouw en op de tablet steeds de melding dat er geen internet verbinding is. Ik moet dan de Wifi uit zetten en weer aan en gaat het een goed tot de telefoon weer uit geweest is. Dan moeten we dat soms weer opnieuw doen. We zitten gewoon in de kamer, naast de meterkast, dus in principe prima verbinding. Is hier wat aan te doen?

Welkom op het forum, @Dick Klaassen! Het klinkt inderdaad alsof je in principe een prima wifi zou moeten hebben. Wil je de Experia Box eens een keer resetten? Dit zet hem terug naar de fabrieksinstellingen, en zorgt voor een frisse start. Het kan zijn, als je de wifi zelf een naam hebt gegeven, dat deze dan ook terugvalt op de standaardnaam en wachtwoord. Als dat zo is, die gegevens staan op onderop de Experia Box. 


Ik had enige tijd geleden, om mij onduidelijke redenen, een KPN V12 toegezonden gekregen, die op dat moment niet werkte. Ik heb nu het nog een keer geprobeerd om de Experia Box te vervangen door de V12. Dat werkte nu wel en het probleem is nu zeer sterk verminderd. Ik kijk het nu even verder aan, mocht het irritant worden neem ik nog een keer contact op.

Dank voor uw antwoord.


Helemaal prima, Dick. Mooi dat het nu met de Box 12 wel werkt.