Skip to main content

Vanaf vandaag zou ik internet ontvangen van kpn. Alles is al geïnstalleerd. Zelf nog geen sms ontvangen. Tot hoe laat kan ik de sms verwachten?  En zal mijn verbinding vandaag gaan werken. Vanaf morgen moet ik vanuit huis werken.

 

mvg

De dag is nog niet om @shyless en het werkt pas na een SMS en/of mail dat de verbinding gereed is. @shyless 


De dag is nog niet om @shyless en het werkt pas na een SMS en/of mail dat de verbinding gereed is. @shyless 

Tot hoelaat is het mogelijk om een sms te ontvangen.


Dit gaat niet goed. Bel de klantenservice 0800-0402. Voor storingen 24/7 bereikbaar. Spreek eventueel in ik heb een storing!


Probleem niet verholpen. Zijn een dag verder. Nu willen zij mij verkopen dat ze volgende week pas een monteur kunnen sturen. Bagger bedrijf


Abonnement geannuleerd en overgestapt naar Ziggo. Mobiel ook opgezegd en gecombineerd met vodafone. 
 

21 september contact gehad en afspraak gemaakt dat ik 25 september live zou zijn met mijn internet. 24 september alles netjes aangesloten zodat ik de 25ste gelijk aan het werk kan (Eigen bedrijf).

 

25 september en geen communicatie over mijn internet. Nu zijn we een dag verder en heb ik nog steeds geen internet. Nu willen ze mij verkopen dat volgende week pas een monteur lang kan komen. 
 

Wie gaat mijn werk dagen betalen die ik nu niet kan werken, omdat KPN zijn afspraken niet na komt…?

 

al met al geen goed bedrijf die zijn afspraken niet na komt en daarna niet mee wilt denken in oplossingen. GEEN AANRADER.


Reageer