Skip to main content

Een paar maand hebben we problemen met de verbinding van zowel WiFi als TV. De TV is bekabeld aangesloten. Na de box gereset te hebben (meerdere keren) en het opnieuw opstarten van de box blijft het voorkomen.

 

Ik heb al meerdere keren de glasvezelbox aan/uit gezet. De expediabox gereset + aan/uit dmv stekker eruit + gereset via de KPN site. Dit werkt allemaal niet.

Zou het probleem een technisch probleem in de boz zelf kunnen zijn? Hier denk ik nu aan.

Mvg,

Johan

Hi @JohanBM en welkom op het forum! Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Goed dat je al een reset gedaan hebt!

Even als dubbelcheck, je hebt de reset van de Experia Box op de manier die op deze pagina omschreven staat uitgevoerd? Zo ja, wat gaat er dan precies mis in de verbinding thuis? Valt deze helemaal weg, en doet de TV tegelijkertijd dan ook niks meer, of is het erg traag bijvoorbeeld? 

Zou je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik de verbinding doormeten! 


Hallo,

Ik heb mijn forumprofiel verder aangevuld. De reset van beide routers (Expediabox en van glasvezel) heb ik gedaan dmv het lang eruit halen van de stekker. Dus niet met het kleine knopje achterop. Ook niet via de knop als ik inlog in de router.

Ik moet wel zeggen dat we nu al een week geen problemen hebben. Raar maar waar 🙂 We zullen zien of dit zo blijft.

Sowieso bedankt voor het bericht.

 

Mvg


Graag gedaan, en prima! Mocht de verbinding toch weer kuren krijgen, laat hier dan gerust weer een reactie achter. 😄