Skip to main content

Sinds deze ochtend valt geregeld de volledige WAN verbinding uit. Zowel internet als TV geeft aan geen WAN verbinding te hebben. Wanneer ik de stekker 30 sec uit het NT kastje haalt werkt het weer even. Na aantal minuten valt alles weer uit. Weer stekker uit NT kastje en alles werkt weer voor 30 min. graag hulp 

Welkom bij ons op het forum @Tipokvw, dat klinkt vervelend. De verbinding hoort te werken en te blijven werken. Met de gegevens op je profiel ben ik voor je gaan kijken, zo te zien heb je na het aanmaken van het topic al via een andere weg contact gehad en is er daarbij een melding aangemaakt voor een monteur. 

Die is vandaag geweest lijkt het en heeft de NT vervangen. Ik ga er vanuit dat de verbinding daarmee weer stabieler is geworden.


Vanmorgen zelfde problemen, geen verbinding ondanks nieuwe NT kastje. Opnieuw contact gehad en prima geholpen om 13:00 stond de monteur op de stoep. Het probleem zat in de wijkcentrale, opgelost en alles werkt weer binnen 1 dag. Bedankt hiervoor 


Dat was een snelle monteur, dat is fijn om te lezen! Gelukkig kon dat zo snel en kan je nu met een stabiele verbinding het weekend in. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.