Skip to main content

ben net verhuisd en heb voor kpn gekozen

had een afspraak op 2 februari met een monteur die plots af heeft gezegd vanwegen een aansluiting probleem bij kpn zelf of zo (zie pdf) heb toen lang gebeld met de klantenservice (voor 20 euro :D) "ja we nemen snel contact op over een nieuwe afspraak met de monteur"... nog niks gehoord.

heb toen alles maar zelf aangesloten en alles werkt precies zoals het hoort bij het modem(alle lichtjes doen wat ze moeten doen zegmaar). 

maar hier komt ie nu staat er bij alle apparaten:

verbonden (geen internet toegang).

nou ga ik er vanuit dat dat te maken heeft met kpn die mijn shit nog moet activeren met die monteur maar dat weet ik niet eens zeker tbh. 

kan iemand mij alsjeblieft hier mee helpen ben er een beetje klaar mee want ik wil graag wifi waar ik overigens al voor betaal.

Max

 

 


Hallo @kkrkpn! Bedankt voor je bericht op ons KPN Forum. Helaas niet het snelste kanaal voor een antwoord op je vraag. Wat helemaal niet handig is in jouw geval, omdat je zonder diensten zit. Dit hadden we eerder op moeten merken, excuses daarvoor. 
Omdat mijn reactie vrij laat komt, vraag ik me af of je het inmiddels via een andere weg hebt geregeld? Laat het even weten als ik iets voor je kan betekenen! 

 

Trouwens.. voor direct contact adviseer ik je om met ons te bellen (0800-0402). Dit is het nummer van onze klantenservice en is gratis. Ik weet niet welk nummer jij gebruikt hebt om ons te bereiken?Â