Skip to main content

Wij zijn overgestapt naar KPN en nu is alles aangesloten en nu schakeld de box 12 iedere keer uit ( “ monteur”  was net 5 min weg en toen begon het feest router schakeld uit en weer aan vandaag al 100 keer gebeurd )TOTAAL GEEN HULP VAN KPN ZE ZEGGEN DOODLEUK ER KOMT EEN MONTEUR NA 48 UUR !!!!!!! Je kunt KPN NIET EEN MAIL STUREN( zelf gebruiken ze no reply mail adres dan kun je niet reageren)Wel vanmorgen weer een mailtje dat je binnenkort een rekening kunt verwachten.

ZEER SLECHTE SERVICE.

hoop dat KPN hierop reageerd.

 

 

Je kunt KPN NIET EEN MAIL STUREN( zelf gebruiken ze no reply mail adres dan kun je niet reageren)

@Fred 2, Mail is veruit de minst efficiente methode om in dergelijke situaties met elkaar te communiceren. Het is zeer tijdrovend. Dat is ook waarom de meeste grotere organisaties die aan de consument leveren geen mailadres hebben voor de klantenservice.

Welke versie van de firmware staat op jouw V12?

Heb je een glasvezel abonnement of een VDSL abonnement?

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic


Welkom op het forum @Fred 2! Zoals je begrijpt is dit absoluut niet wat we willen zien. Laten we dan ook kijken hoe we je zo goed mogelijk kunne helpen. Deel hiervan zou te maken kunnen hebben met een update die we hebben gedaan voor de Box12. Gelukkig kunnen we vaak in die gevallen snel ingrijpen. Wat ik je zou willen vragen is het invullen van je profiel en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kunnen we zo snel mogelijk voor je aan de slag om alsnog de tevredenheid te brengen die nu ontbreekt. 


Als u wilt helpen dan belt u mij in plaats van een mail te sturen dat alles werkt en binnen enkele dagen een betaling van ons verwacht.( niets werkt) super slechte service van KPN


u vraagt wat voor abonnement ik heb? Werkt uw systeem ook niet goed? Ik heb glasvezel 

hoe zie ik welke firmware ik heb? ( internet schakeld telkens uit) volgens een collega heb ik niet de nieuwste versie .( dit kunt u toch ook zien?) 

ga je nu extra veel vragen zodat ik opgeef? Jullie weten toch wat erop gestuurd is naar mijn adres?


Hi @Fred 2. Het bericht over de betalingen is een automatisch aangemaakt bericht. Ik snap hoe dat met de huidige omstandigheden kan overkomen maar weet dus dat dit niet iets is waar we invloed op hebben. Wel is het natuurlijk zo we bij storingen voor je kunnen kijken of er een vergoeding op z'n plaats is. Ik heb met de gegevens in je profiel voor je in onze systemen gekeken en zie dat er morgen in de ochtend een monteur bij je is ingepland. Hiermee wil ik verwachten dat het probleem dan ook is opgelost. Wat contact betreft is het zo dat dit forum er juist voor is zodat klanten ervaringen met elkaar kunnen delen en elkaar kunnen helpen naar een goede oplossing. De rol die de medewerkers van KPN daarin spelen is het begeleiden van dit proces en inspringen waar dit nodig is. We kunnen dus vanuit hier niet bellen. Telefonisch contact gaat altijd via 0800-0402 (voor particuliere zaken). Wel ben ik blij te zien dat het oplossingsproces voor je gaande is en dat je morgenochtend geholpen gaat worden om weer goede diensten te krijgen! :relaxed:


u vraagt wat voor abonnement ik heb? Werkt uw systeem ook niet goed? Ik heb glasvezel 

hoe zie ik welke firmware ik heb? ( internet schakeld telkens uit) volgens een collega heb ik niet de nieuwste versie .( dit kunt u toch ook zien?) 

ga je nu extra veel vragen zodat ik opgeef? Jullie weten toch wat erop gestuurd is naar mijn adres?

Ik ben, net als jij, gewoon een klant van KPN en lid van dit forum.

Ook ik heb uiteraard geen inzage in de systemen van KPN, vandaar dat ik je vragen stel.

Als je inlogt op https://mijnmodem.kpn dan kan je daar de firmware versie lezen.


Hallo Bram ,

je schrijft dat je lid bent van dit forum maar dat je wel kunt zien dat ik naar 48 uur weer een monteur op de stoep krijg( hoe kun jij dit dan zien als jij ook gewoon een klant bent? En je schreef me dit:(dat dit niet iets is waar we invloed op hebben. Wel is het natuurlijk zo we bij storingen voor je kunnen kijken of er een vergoeding op z'n plaats is. Ik heb met de gegevens in je profiel voor je in onze systemen )


Hallo Bram ,

je schrijft dat je lid bent van dit forum 

Dat schrijft Bram helemaal niet, dat schrijf ik.


@Fred 2 medewerkers van KPN kan je in de browser herkennen doordat ze onder hun naam “Moderator” hebben staan. Alleen medewerkers van KPN hebben dat. Op de mobiele versie van ons forum hebben medewerkers van KPN het KPN logo naast hun naam staan. :relaxed:


Hallo Bram ,

je schrijft dat je lid bent van dit forum 

Dat schrijft Bram helemaal niet, dat schrijf ik.

Ok, ik ( mag ook)😀


@Fred 2 medewerkers van KPN kan je in de browser herkennen doordat ze onder hun naam “Moderator” hebben staan. Alleen medewerkers van KPN hebben dat. Op de mobiele versie van ons forum hebben medewerkers van KPN het KPN logo naast hun naam staan. :relaxed:

Bedankt Bram voor de uitleg ( zie het KPN logo nu ook)


Hi @Fred 2! Heeft de monteur het probleem voor je op kunnen lossen?


Het is opgelost( nu hoop ik geen reacties meer te ontvangen in mijn mail.( KPN is erg langzaam in hun service naar nwe klanten , het is bekend dat de V12 problemen heeft maar toch bied men die aan) 

 

groet Fred