Skip to main content

Hallo KPN helpdesk, sinds 2 weken komen er regelmatig storingen voor met onze modem dat hij tijdens het tv kijken er spontaan mee ophoudt. Ik heb de Experia Box v9. Graag zou ik een andere/nieuwe willen ontvangen. Het heeft namelijk niet te maken met of de stekkertjes e.d. goed zijn aangesloten want uiteraard hebben we de resets e.d. uitgevoerd. Mijn inziens is de modem verouderd daarom sinds kort regelmatig spontaan storingen dat de modem niet kan connecten. Ik hoor graag wat ik moet doen.  Mvg, Jacqueline 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Jacqueline21 Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Onze community kan je met bijna alles helpen, dus hoe meer informatie je geeft des te makkelijker het wordt om te helpen. Kun je dus iets meer vertellen over hoe je thuisnetwerk eruit ziet? Wat voor een apparaten heb je op de Experia Box aangesloten en maak je gebruik van Draadloze Verbindingssets of doe je alles bekabeld. Blijven andere diensten wel stabiel en is het alleen de tv die wegvalt? En met welke kleur branden de verschillende lampjes op je Experia Box op zo'n moment? Hoe meer je vertelt, des makkelijker wordt het om het probleem in kaart te brengen. Als een Experia Box kapot is, wordt ‘ie uiteraard vervangen. Maar je zult begrijpen dat alle zaken goed gecheckt moeten worden.Â