Skip to main content

Bij deze wil ik weer eens melden dat de verdeelkast die op zo'n meter van mijn huis staat met het warme weer weer voor overlast begint te zorgen. Hij maakt een licht loeiend geluid dat tot in mijn tuin te horen is. Erg hinderlijk. In het verleden is er een stille ventilator in gezet [een paar keer], maar ik denk dat die aan vervanging toe is. 

Bellen had nooit veel zin, maar via dit forum is het probleem meestal redelijk snel opgelost, vandaar mijn verzoek. 

Het liefst zou ik natuurlijk een structurele oplossing zien - het zijn alleen de kasten van KPN die die herrie produceren. Dat dat niet anders kan…?!

 

Oké tot zover.


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @JaninevdK 

Het advies van KPN medewerkers hier op het forum is: neem even contact op met 0800-0150.
Daar heb je direct contact met de mensen die zich met de wijkkasten bezig houden.

bron: 

 


Dank je - in het verleden leverde bellen niet veel resultaat op - een melding in deze community wel - vandaar mijn bericht. Maar ik ga het proberen dan.


Goedemorgen @JaninevdK,

Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op dat loeiende geluid. Zeker wanneer je met dit heerlijke weer lekker in de tuin kan zitten!

Het telefoonnummer dat @RBxx noemt is inderdaad juist wanneer het de verdeelkast/wijkkast betreft. Heb je inmiddels contact gehad? :blush: Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag. 


Dank je. Ik heb net gebeld - degene aan de lijn beweerde dat een loeiend geluid normaal is [in een woonomgeving?]- ik heb toch volgehouden en er zou een monteur komen kijken. Maar hoe dit afloopt weet ik niet goed - het gesprek boezemde me niet echt vertrouwen in...:)

 


Laten we de monteursafspraak even afwachten. :blush:  Houd je me hiervan op de hoogte?


Hi Jose,

 

Er is inmiddels wel een monteur hier aan het werk, maar die is er alleen voor nieuwe aansluitingen - hij is niet op de hoogte van mijn melding en heeft geen nieuwe ventilator bij zich - hij vond overigens ook dat de ventilator die erin zit behoorlijk veel geluid produceert voor een ‘stille ventilator’.

Tot zover weer, groetjes


Hi Jose,

 

Er is inmiddels wel een monteur hier aan het werk, maar die is er alleen voor nieuwe aansluitingen - hij is niet op de hoogte van mijn melding en heeft geen nieuwe ventilator bij zich - hij vond overigens ook dat de ventilator die erin zit behoorlijk veel geluid produceert voor een ‘stille ventilator’.

Tot zover weer, groetjes

Dat zal dan vast een reguliere monteur zijn geweest voor een nieuwe aansluiting. Die zijn niet actief bezig met de onderhoud en reparatie van de wijk kasten. (Gelukkig)

Je zou altijd opnieuw kunnen bellen met 0800-0150, dit is hetzelfde nummer die wij bellen als er problemen zijn met een kvd. Hun kunnen de ticket opzoeken en vertellen of er al een monteur is geweest of wat hijheeft gedaan.Â