Skip to main content

Ik heb inmiddels al 100x met jullie aan de lijn gehangen voor een vergoeding. Ik vind jullie klantenservice verdomde waardeloos! Inmiddels heb ik na een halve maand eindelijk internet, wat eigenlijk binnen een dag geregeld had kunnen zijn, maar door een fuck up vanuit de klantenservice heb ik zeker 4 keer een monteur over de vloer moeten hebben en dus zeker 4 dagdelen vrij moeten nemen en na een halve maand was het probleem pas opgelost. Aan de telefoon blijft men doorverwijzen naar de vergoedingenpagina, maar die is voor storingen en die zijn er uiteraard niet geweest. Kortom, KPN, jullie sturen je klanten van het kastje naar de muur om vervolgens maar naar Ziggo of T-Mobile te gaan, want ik heb het zelden zo klantonvriendelijk meegemaakt!!!

Hoi @TomLam93 . Welkom op het forum.

Je hebt je profiel al ingevuld dus ik heb gezocht op jouw klantnummer.  Ik zie een log van 14-11 over een kapotte glasvezel en dat een collega toen een gratis bundel heeft aangevraagd.

Meer eigenlijk niet. (althans niet over een glasvezel kwestie).  In de regel geven we voor overmacht situaties geen vergoeding.

Wat is er volgens jou door onze schuld misgegaan?


Het probleem ligt wel bij jullie. Het exacte probleem, namelijk de kapotte glasvezelkabel, heb ik direct bij jullie medewerker gemeld en ipv de juiste monteur direct te sturen kreeg ik 3 verschillende monteurs op 4 verschillende dagen. Als jullie medewerker waar ik een half uur mee aan de telefoon hing, direct geluisterd had, was het probleem misschien binnen een dag verholpen. Dit is geen overmacht maar gewoon slecht handelen.


Daar ben ik niet bij geweest.  We doen ons best om storingen zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.  De ervaring leert dat dit niet altijd even soepeltjes verloopt. Ik betreur dat dat het bij jou zo lang heeft geduurd maar ik kan hier alleen de dagen geen diensten voor crediteren.  

 


Dat zou ik al zeer op prijs stellen! Toen ik daarvoor belden verwezen ze naar de site, maar daar kan ik maar voor 2 dagen max aanvragen, ook niet echt klantvriendelijk als je het mij vraagt. Het gaat om de periode van 11 november tot 30 november. 


@TomLam93  Ik heb je een privébericht gestuurd.  Kun je daar op reageren? 


Voor de meelezers. Ik heb het bedrag gecrediteerd.Â