Skip to main content

Goedenavond,

 

Na verhuisd te zijn zou ik vanaf 1 december 2022 internet & TV van KPN moeten kunnen installen, maar door verschillende problemen heb ik eind januari pas kunnen profiteren van internet en TV. Aan de telefoon gaf de helpdesk aan dat ik online een vergoeding aan kon vragen, maar met de drie gegeven opties kom ik niet verder met mijn probleem.

 

Ojee @Justin V, een verhuizing is al gedoe genoeg zonder dat je je ook nog druk moet maken om je internet en tv abonnement 😬

Gelukkig kwam dat toch in orde! Nu die vergoeding nog: aangezien het je online niet lukt, ga ik vanaf onze kant een poging wagen om de vergoeding rond te krijgen 🙂 Ik zie dat het abonnement op je huidige adres gestart is op 6 december en dat er op 19 januari gemeld is dat de storing verholpen is, je hebt dus 1,5 maand zonder gezet op dit adres. Je gaf echter aan dat het om een verhuizing gaat, had je óók een KPN abonnement op je oude adres? Of ben je als nieuwe klant bij ons gekomen nadat je de nieuwe woning hebt betrokken?


Goedemiddag Maja,

Excuus, het is dan 1,5 maand geweest inderdaad (voelt langer aan dan je denkt!). Dit is een nieuw thuis abbonement wat gestart is, de oude heb ik overgedragen aan mijn ouders, dus ik was wel al "bekend" bij KPN.

Met vriendelijke groet,

 

Justin 


Ah ok duidelijk @Justin V, dan kunnen we je oude abonnement dus volledig buiten beschouwing laten.

Ik ga er voor zorgen dat je voor die 1,5 maand de abonnementskosten van ons terugkrijgt! Dit gaat verrekend worden met 1 van de volgende 2 facturen 🙂


Dankjewel voor je hulp Maja, fijne avond!


Graag gedaan!