Skip to main content

Sinds 3 weken storing glasvezel, is nu verholpen door vervanging 300 mrt kabel in de wijk.

 

probleem nu de gemaakte kosten terug te halen😡, helaas de zoek functie van KPN slaat vast

 

graag actie ondernemen, jammer van dat gepruts voor zo’n professioneel bedrijf

Hallo @Rboele58 , kijk eens op deze pagina: Vergoeding bij een netwerkstoring


Welk gepruts was er dan?


Helpdesk heeft te weinig aansturing mogelijkheden, slecht haperende software (check abonnement in relatie tot storing registratie) nou veel gezoek sloeg de zoekfunctie vast. De storing ontstond tijdens graafwerkzaamheden, daarna kwam er 3 keer een monteur.

  1. Om vast te stellen storing binnen of buiten woning
  2. meting draadbreuk buiten de woning in de wijk bleek 150 meter te zijn
  3. oplossen van de storing dmv trekken van 300 met nieuw glasvezel vanuit mijn woning naar het koppelstuk

wat wel enigszins helpt is het noodpakket, in mijn geval 4g internet spot en digitenne

KPN een goede organisatie die zijn interne processen misschien verder verbeteren, mijn storing duurde 3 weken en zou daarmee sneller opgelost zijn


Hallo @Rboele58 , kijk eens op deze pagina: Vergoeding bij een netwerkstoring

Heb je al gekeken of het op die pagina lukt om de vergoeding aan te vragen?


 

@RBxx geeft jou een link. Maar KPN heeft echter zijn organisatie gesplitst (en niet alleen deze splitsing). Natuurlijk gaat het gewoon om een rechtspersoon, maar als je dit forum leest lijkt het soms net of de een in New York zit en de andere in Tokio. 

KPN glasvezel wordt gelegd onder auspicieen van KPN netwerk. Maar als prive persoon zal je waarschijnlijk meer kosten moeten maken om iets vergoed te krijgen dan je huidige verlies. 

Maar misschien krijg je een vergoeding via de link die @RBxx jou heeft getoond.

Anders misschien jouw Gemeente inschakkelen, die dragen in eerste instantie de verantwoordelijkheid voor alle kabels die in de gemeenschapsgrond liggen., (Hier bedoel ik dus niet het eigendom mee).  

 

 


Hallo @CorL , als je als klant een netwerkstoring hebt meld je dat bij je eigen provider, de achterliggende partijen heb je niets mee te maken, daar ben je geen klant.

Als ik een defecte auto heb moet ik bij de garage zijn waar ik heb gekocht heb en niet bij de importeur of fabrikant. Hoe mijn garage (lees KPN) dat intern met de achterliggende partijen regelt is niet mijn pakkie an.

De link die door @RBxx is gegeven is de enig juiste om een vergoeding aan te vragen en anders via 0800 0402.

CC: @Rboele58 


Hallo @CorL , als je als klant een netwerkstoring hebt meld je dat bij je eigen provider, de achterliggende partijen heb je niets mee te maken, daar ben je geen klant.

Als ik een defecte auto heb moet ik bij de garage zijn waar ik heb gekocht heb en niet bij de importeur of fabrikant. Hoe mijn garage (lees KPN) dat intern met de achterliggende partijen regelt is niet mijn pakkie an.

De link die door @RBxx is gegeven is de enig juiste om een vergoeding aan te vragen en anders via 0800 0402.

CC: @Rboele58 

Klopt @JanD goed dat je dat hier nog even meldt, een duidelijke misser van mij. Bedankt. :kissing_heart:  

Maar ik lees dus te vaak in dit forum alsof dat niet zo is. (Wij hebben trouwens nu anderhalve maand zo’n 4K Kastje in de meterkast zitten, hoe lang heeft het bij jou geduurd voor KPN er een prik op zette?)


Hallo @CorL 

Maar ik lees dus te vaak in dit forum alsof dat niet zo is. (Wij hebben trouwens nu anderhalve maand zo’n 4K Kastje in de meterkast zitten, hoe lang heeft het bij jou geduurd voor KPN er een prik op zette?)

Wat is een 4K-kastje?

Bij bij is door of namens KPNNetwerk in juli 2021 een G-PON-module gemonteerd en door KPN afgelopen woensdag geactiveerd.

 


Jullie dwalen af. Zullen we on-topic blijven bij het probleem van de topicstarter?
Start voor een ander probleem/vraag een eigen topic.


Jullie dwalen af. Zullen we on-topic blijven bij het probleem van de topicstarter?
Start voor een ander probleem/vraag een eigen topic.

Ja chef.:wink:


Hoi @Rboele58 . Belabberd dat je zo lang zonde je diensten zat! Via de link van @RBxx  kun je een vergoeding aanvragen. Dit is in de regel een deelsom van het het maandbedrag en het aantal dagen daarvan dat je zonder diensten zat.