Skip to main content

Hallo,

Vanwege een netwerkstoring van 4 dagen wil ik een vergoeding aanvragen. Na het controleren van mijn gegevens krijg ik de melding dat de netwerkstoring nog niet is opgelost en dat ik dus nog geen vergoeding kan aanvragen. De storing is echter inmiddels wel opgelost, dus kennelijk is dit nog niet juist geregistreerd. Kunnen jullie dit svp alsnog doen?

Hi @Sonja V., welkom hier. 

Ik denk graag mee. Puur voor mijn beeldvorming, heb je de vergoeding wel aangevraagd via onze site? 


Ja, via de site.

Zojuist nog een keer geprobeerd. De melding blijft als volgt: de netwerkstoring is nog niet opgelost. Wacht totdat de netwerkstoring is opgelost. Daarna kun je geld terugvragen.


Duidelijk. Excuus voor de late reactie. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik dit voor je in orde maken. 


Hallo Alex,

De melding dat de netwerkstoring nog niet was opgelost, was gisteren verdwenen. Ik heb toen de vergoeding kunnen aanvragen. Het probleem is dus inmiddels opgelost.


Hallo Alex,

De melding dat de netwerkstoring nog niet was opgelost, was gisteren verdwenen. Ik heb toen de vergoeding kunnen aanvragen. Het probleem is dus inmiddels opgelost.

Fijn om te lezen. Het kan soms zijn dat het systeem iets trager is met afmelden. Ik ben in ieder geval blij dat het nu gelukt is.Â