Skip to main content
Beantwoord

Vergoeding na 1 maand storing

• June 28, 2019
  • 7 reacties
  • 155 keer bekeken

Beste KPN

Ik probeer een vergoeding aan te vragen, helaas kan dit niet met terugwerkende kracht.
De storing heeft geduurd van 23 februari tot ongeveer 26 maart

Deze periode had ik geen tv, internet en heb mijn 4G op 3 mobiele telefoons moeten gebruiken
Er zijn minimaal 3 monteurs geweest.

Heb KPN meerdere malen gebeld voor een vergoeding. Telkens kreeg ik een ander antwoord waardoor ik nu te laat ben met een vergoeding aanvragen.

Graag z.s.m een oplossing
Alvast bedankt

Emine Canavar

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Emine, welkom hier.

Uiteraard denk ik graag mee. Ik heb je zojuist geprobeerd te bereiken aangezien dit iets ingewikkelder is dan wat we normaal gewend zijn. Goed als we het morgen nogmaals proberen? Geef anders hier even aan wanneer het jou schikt, morgen in de middag is ook een optie.

Ik hoor graag van je. 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 28, 2019
Hi Emine, welkom hier.

Uiteraard denk ik graag mee. Ik heb je zojuist geprobeerd te bereiken aangezien dit iets ingewikkelder is dan wat we normaal gewend zijn. Goed als we het morgen nogmaals proberen? Geef anders hier even aan wanneer het jou schikt, morgen in de middag is ook een optie.

Ik hoor graag van je. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 28, 2019
Hoi,

Graag, alleen is mijn telefoonnummer gewijzigd

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 28, 2019
Zet je het juiste nummer even in je forumprofiel? B.v. onder Persoonlijke opmerkingen. Dan kan Alex je bellen.

Die gegevens, met "(privé)" erbij, zijn alleen zichtbaar voor moderators en jijzelf.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
Hoi,

Graag, alleen is mijn telefoonnummer gewijzigd

Ik heb ze alle 3 geprobeerd.

Zet je het juiste nummer even in je forumprofiel? B.v. onder Persoonlijke opmerkingen. Dan kan Alex je bellen.

Die gegevens, met "(privé)" erbij, zijn alleen zichtbaar voor moderators en jijzelf.

Graag, mocht je een andere hebben. Dan neem ik morgen contact met je op.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 28, 2019
Alle andere nummers zijn van.mijn zonen.
Ik zet mijn eigen nummer onder mijn profiel bij opmerkingen

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
Voor de meelezers: Emine zojuist gesproken en een passende vergoeding afgesproken.

@EmineS Dankjewel voor je tijd en geduld. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2019
😁👍