Skip to main content

Hallo,

Wij hebben een storing gehad waardoor we van 14 augustus tot 25 augustus geen internet hebben gehad. Dat is erg vervelend en heeft ons erg veel tijd en ergernis gekost. Inmiddels is de storing opgelost (er is in de straat een onderdeel van het glasnetwerk vervangen). Echter kan ik via de reguliere weg (door monteur en telefonische hulp is gewezen op de mogelijkheid op de site) niet een vergoeding aanvragen. De website geeft wel de mogelijkheid tot vergoeding bij storing, echter deze site meldt eerst dat er geen storing op onze postcode was op de betrefffende data en daarna kun je slechts een storing van max 3 dagen invullen. Ik heb gezien dat er meerdere mensen waren op dit forum die hetzelfde probleem hadden met het niet kunnen invullen van een klacht/claim. Ik heb daarom twee klachten:

  1. Ik kan mijn claim (wettelijke vergoeding) niet indienen via de website.
  2. Ik wil graag een vergoeding voor de periode van geen KPN diensten.

Hoor graag, mijn profiel heb ik zo veel mogelijk bijgewerkt, dat werd me reeds duidelijk uit alle andere meldingen op dit forum.

Hoi @MBvLeeuwen

Welkom op het KPN Forum! Niet fijn dat je tijdelijk geen diensten had door een storing, gelukkig dat dit inmiddels verholpen is. Wanneer je door een netwerkstoring gedurende een periode van meer dan 12 uur geen diensten had, heb je inderdaad recht op een wettelijke vergoeding. Wanneer aanvragen via de website niet lukt, kunnen wij deze vergoeding handmatig voor je invoeren. 

Goed dat je je gegevens al hebt ingevuld, dank daarvoor. Op basis van jouw maandbedrag, komt jouw wettelijke vergoeding voor deze eerdere storing uit op € 24,04. Om deze vergoeding voor je door te voeren, wil ik je vragen om voor akkoord in je Forumprofiel ter verificatie de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” te vermelden. Als je vervolgens hier een seintje geeft nadat je dat gedaan hebt, handel ik het verder voor je af. 


Hallo Heine,

hartelijk dank voor de reactie en de toegezegde vergoeding. Ik heb de cijfers in het profiel ingevuld.

met vriendelijke groet,

vLeeuwen


Bedankt, ik heb zoals besproken de vergoeding ingevoerd. Op je volgende of daaropvolgende reguliere factuur wordt het automatisch verrekend. 

Mochten er hierover nog aanvullende vragen zijn, stel die gerust! 


Reageer