Skip to main content

Op 22 juni is mijn nieuwe abbo actief geworden. Op aangeven van de verkoop afdeling was het slim om een nieuw abbo op mijn partners naam af te sluiten. Na oplevering kon ik ineens niet meerĀ mijn nieuwe product in MijnKPN koppelen en zodoende ook niet mijn tijdelijke telefoonnummer omzetten. Daarnaast kon ik geen diensten afnemen via MijnKPN. Dat is pas vandaag (7 oktober) opgelost. Bleek dat beideĀ abboā€™s (oud en nieuw)Ā op inactief waren gezet. Ik heb zodoende niet van alle diensten gebruik kunnen maken en was ook geruime tijd niet bereikbaar op mijn vaste nummer. Hier zou ik vergoeding voor aan willen vragen.

Hoi @Arnos, welkom.Ā 

Ik begrijp dat je een tijd zonder diensten hebt gezeten. Is mij nog niet helemaal duidelijk om welke dienst? In ieder geval wil ik graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer mocht het hier op van toepassing zijn. Hoor graag van je als je dat gedaan hebt.Ā 


Hallo @Bart_ZĀ , ik heb de gegevens aangevuld. Zoals hierboven aangegeven heb ik 5 maanden geen beschikking over mijn eigen telefoonnummer gehad en geen gebruik kunnen maken van de diensten van MijnKPN. Door een administratieve fout was mijn account op inactief gezet en kon ik mijnĀ productniet koppelen.


Bedankt Arnos, ik zie inderdaad dat dit al sinds mei speelt. Nu wil je hier graag een vergoeding voor. Deze zal ik je privĆ© sturen.Ā