Skip to main content

Hallo, 

Van 19 oktober tot 8 november hebben wij een storing gehad waardoor we geen gebruik hebben kunnen maken van de diensten bij jullie. We willen nu dan ook een vergoeding aanvragen, echter lukt het niet om het formulier in te vullen. Hij geeft aan dat de storing nog niet is opgelost maar vanaf 8 november hebben we weer internet en tv. 

Hoe nu verder? 

 

Jeetje, wat zuur dat je zolang zonder verbinding hebt gezeten Judith :frowning2: Begrijpelijk dat je er dan ook een vergoeding voor aan wil vragen. Het is mogelijk dat alles wel weer werkte maar de melding nog open stond. Ook kan het voorkomen dat de technische dienst op de achtergrond nog bezig waren of zijn met het afronden van herstelwerkzaamheden. Na de afmelding van een storing kun je hier: compensatie aanvragen.


De storing is pas afgemeld en wilde mijn vergoeding aanvragen maar nu kan ik dus niet meer de start datum op 19 oktober zetten (30 dagen geleden ja...) en de einddatum op 8 november.. 

Volgens het systeem kan ik hem vanaf 21 oktober invoeren tot 22 oktober. Hoe kan dit??

Hij heeft langer geduurd

 


Ik pak het topic even over van Robin. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad en dat een college een vergoeding heeft ingevoerd.