Skip to main content

We hebben op 5 februari jl. 2 uur in de middag zonder stroom gezeten door werkzaamheden door Enexis. Zij hebben daarbij onze glasvezel geraakt.  Door de vorst mochten ze daarna niet meer graven.  Met als gevolg dat wij tot 19 februari zonder tv en internet hebben gezeten.  Het noodpakket wat is opgestuurd met de digitenne had in inze regio geen bereik zoals ook op uw site zelf te zien is. De extra mb's waren bij gebruik van tv kijken in no time op..

 

Als ik een vergoeding wil aanvragen via de site reageert de site niet. Zodra ik de data in wil vullen start hij de pagina opnieuw op. 

 

Kunnen jullie dit regelen? Mijn gegeve zijn al aangevuld. 

Ik neem aan dat er wel een fatsoenlijke vergoeding tegenover staat? Uw monteur gaf aan dat er in dit geval door schade gemaakt door een ander bedrijf jullie de kosten op hun zouden verhalen. 

Reken niet op veel, misschien wel niets, kpn zal het noodpakket als oplossing zien. Je zou kunnen overwegen om een klachtenformulier in te vullen op de site van KPN 


@DeesZo 

In dit geval heb je, volgens de wet, recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag.

bron: Vergoeding | KPN


Hoi @DeesZo . Welkom op het forum.

Erg jammer dat je zo lang zonder diensten moest zitten. Ik begrijp dat er een noodpakket is gestuurd? De data van die dongel kon je naar behoeven opwaarderen. Was jou dit bekend? Ik kan je niet meer bieden dan wat  @Noordzee   @RBxx hierboven al heeft aangegeven. Mocht je dit accepteren, stuur ik je even een privéberichtje met de voorlopige berekening. 

 


Hoi @Erwin_ ,

Vermoedelijk bedoel je @RBxx 🤠


@Noordzee oops :-)  Ik kon zweren dat ik net nog een reactie van jou zag over dit onderwerp. Maar dat zal een ander topic geweest zijn. 


Hoi @DeesZo . Welkom op het forum.

Erg jammer dat je zo lang zonder diensten moest zitten. Ik begrijp dat er een noodpakket is gestuurd? De data van die dongel kon je naar behoeven opwaarderen. Was jou dit bekend? Ik kan je niet meer bieden dan wat  @Noordzee   @RBxx hierboven al heeft aangegeven. Mocht je dit accepteren, stuur ik je even een privéberichtje met de voorlopige berekening. 

 

Hoi Erwin, Nee dat opwaarderen was mij niet duidelijk. Maar ik zie je voorstel graag in een bericht tegemoet. 

Alsvast bedankt!


@DeesZo . Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?