Skip to main content

Beste KPN

Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat ik een zeer tevreden klant was tot op heden.

Mijn experiabox was defect en ik heb in totaal 4 uur met een servicemedewerker aan de telefoon gehangen, om alle stappen te doorlopen of deze box wel werkelijk defect was. Dit kostte mij 3 avonden frustratie en nog geen internet en tv. Na veel frustratie van uw medewerker en ik kreeg ik uiteindelijk een nieuwe box toegestuurd. De volgende dag had ik de box in goede staat mogen ontvangen van de koerier.

Eenmaal toen de box aan was gesloten door mijzelf aan de hand van de gebruiksaanwijzing die jullie hadden meegeleverd, werkte de box nog steeds niet. Weer KPN klantenservice bellen, alsof ik ze nog niet genoeg aan de lijn heb gehad! Uw medewerkers konden helaas op afstand niets voor mij betekenen en er werd een afspraak ingepland bij een monteur die beeld ging bellen op de afgesproken tijd en datum ivm met het Corona virus. Nou je zult zeggen dat het op werd gelost, maar ineens stond de monteur de volgende dag voor mijn deur! Ik zei… De klantenservice zegt dat jullie niet naar binnen mogen bij de klant ivm Corona en dat alles op afstand opgelost moet worden, waarop de monteur zei… mevrouw, als U niet verkouden bent dan mag ik gewoon naar binnen. Dit was toen de regering strenge maatregelen getroffen had voor heel NL.

Deze monteur heeft voor tijdelijk een noodoplossing gezocht zodat wij wel internet, bellen en tv kunnen kijken. 
De oude experia box heeft hij meegenomen, waardoor ik de nieuwe box van de tv niet aan kon melden, dus kon ik weer de klantenservice bellen. Gelukkig was er een aardig collega van jullie, die mij er goed heeft geholpen zodat alles weer werkte.

 

Nu, even over de factuur.…

Tot mijn verbazing zag ik dat er in de maand april €10,- door is berekend voor de koerierskosten, terwijl dit onder de service valt. 
Het gaat om de factuurdatum van 03-04-20. Ik ben nu al 3 maanden bezig om dit terug te vorderen middels uw service collega’s. Er is mij tot nu toe door 2 collega’s beloofd dat er €10,- gecrediteerd werd met de volgende factuur, maar helaas blijft deze actie uit. Vorige week woensdag ontving ik de nieuwe factuur en wederom is er geen € 10,- gecrediteerd. Weer de klantenservice gebeld en die man zei… Nee hoor mevrouw, U moet gewoon die kosten betalen. 
Zoals U al aan kunt voelen, blijf ik geen klant bij de KPN. Dit had voorkomen kunnen worden door goed opgeleide medewerkers die kennis van zaken hebben, en dat de klant altijd gelijk heeft, ook al is het van niet. Ook betreur ik dat er op geen enkele vlak mee wordt gedacht aan een directe oplossing. Het feit dat ik steeds naar de klantenservice moet bellen, geeft mij wantrouwen, omdat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Binnenkort zal een andere provider contact met U opnemen voor de overstap service.

 

Met vriendelijke groeten 

Angeli

 

Hi Angeli, welkom op het forum. 

Allereerst, uiteraard spijtig om te lezen dat je ons hierdoor gaat verlaten. Al helemaal als dit gaat om iets dat makkelijk te verhelpen is/was. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik alles erbij pakken, mezelf erin verdiepen en een inhoudelijke reactie geven. 

Ik hoor graag van je.  

 


U had de box eigenlijk om moeten ruilen bij een post nl punt. Dat had gratis geweest. Thuis laten bezorgen kost 10 euro.


Angeli, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â