Skip to main content

Ik heb twee keer storing gehad. De eerste keer geen internet en tv van 15-09-20 tot en met 23-09-20. De tweede keer geen internet en tv van 01-10-20 tot en met 12-10-20.

Geprobeerd het formulier in te vullen en hij geeft dan hetzelfde aan als hierboven wordt gezegd.

Ik kan het niet invoeren, maar de tijd begint inmiddels te dringen vwb de eerste uitval (30 dagen de tijd om dit te melden).

Wie kan mij helpen?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Welk profiel Joep?


Klik rechts boven. Ga dan naar mijn profiel en klik dan op bewerk profiel.  Alles waar privé bij staat is alleen te zien voor de medewerker en jezelf. 


Welk profiel Joep?

hoi @mixa230201 

Klik hier voor de goed link naar je profiel.


Ik heb alles ingevuld 😀


Hoi @mixa230201, 

Welkom op het KPN Forum. Erg vervelend dat je twee keer in korte tijd hinder van een storing hebt ondervonden. Op basis van je maandbedrag aan abonnementskosten heb ik een berekening gemaakt voor de netwerkvergoeding die daar tegenover staat. Ik stuur je hier een privébericht over. 


Omdat er via de website in dit geval geen juiste vergoeding aangevraagd kan worden, hebben we via privéberichten besproken dat ik handmatig een vergoeding voor je invoer. Ik vertrouw er op hiermee een passende oplossing te hebben geboden. 


Reageer