Skip to main content

Hallo,

ik heb 2 weken geen internet gehad omdat kpn mij foutief had afgesloten wat niet de bedoeling was. Ik heb gebeld voor een vergoeding maar dit moest ik online doen. Echter lukt dit niet omdat ik alleen kan aangeven dat er een storing moet zijn geweest. Inmiddels hebben wij sinds vandaag weer internet! Maar voor de 2 weken geen internet wil ik toch graag een vergoeding. Het is allemaal al duur zat. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Goedenacht @Faithm, als je zorgt dat je forumprofiel is ingevuld met je informatie komt een moderator binnen nu en een paar dagen in de lucht om het voor je uit te zoeken hoe het zit en eventueel een vergoeding te regelen. 


Hi @Faithm! Ik zie dat in dit geval de uitval komt door een fout van onze kant. Daarom heb ik je abonnementskosten voor de periode van de storing vergoed. De vergoeding zal worden afgehaald van de volgende factuur. 

Mijn excuses voor het wegvallen van de diensten. Gelukkig is dat gedeelte opgelost. Laat je nog wel weten zodra je de vergoeding hebt gekregen zodat we ook dit gedeelte hebben afgerond?