Skip to main content

Beste KPN,

 

Sinds vorige week woensdagmiddag heb ik geen internet, tv en kan ik mijn vaste telefoon niet gebruiken. 

Het blijkt dat een paar straten verderop een kabel kapot is getrokken door een uitvoerder; KPN heeft vervolgens aangegeven bij de uitvoerder dat de kabel niet gerepareerd hoeft te worden omdat het om een “loze” kabel zou gaan. De kabel werd echter wel terdege gebruikt o.a. voor mijn internetverbinding. 

Het is nu 6 dagen geleden en het probleem is nog niet opgelost. 

Ik ben qua werk afhankelijk van het internet en heb bijna niet kunnen werken. Als oplossing kreeg mijn dochter wat extra GB's op haar telefoon waardoor ik haar 4G kon gebruiken. Het duurt een kwartier voordat ik eindelijk kan inloggen via haar hotspot. Vervolgens wordt het internet bij mij verbroken zodra zij met school moet bellen via haar 4G. Als ik online ben, kan zij vervolgens niks voor school doen. Ik moest notuleren bij een vergadering maar heb dit niet kunnen doen omdat de verbinding om de haverklap verbroken werd.

 

Kortom: heel vervelend.

 

Ik hoop echt dat het vandaag opgelost wordt! Het probleem is overigens bij jullie bekend. 

 

Ik ontvang graag een vergoeding voor:

  • het gedurende 6 dagen geen gebruik kunnen maken van internet
  • het gedurende 6 dagen geen tv kunnen kijken en dus ook niet van het Netflix-abonnement dat ik via KPN heb afgesloten, gebruik heb kunnen maken
  • de vaste telefoon niet heb kunnen gebruiken.

Mvg

 

Monique de Jong

Hi Monique, welkom op het forum. 

Die vergoeding is geen probleem, daar heb je recht op. Belangrijker is of je nu weer diensten hebt, is dit het geval?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik graag mee. 
 


@M2212, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.