Skip to main content

Beste KPN,

 

Heel erg fijn dat jullie bij mijn in de wijk glasvezel hebben aangelegd en dat ik over kan stappen, maar………...door een  fout bij jullie in het systeem, moest ik 2x een halve vrije dag opnemen en kon de glasvezel vandaag omgezet/aangesloten worden. U begrijpt dat ik in totaal 1 hele vrije dag kwijt ben.

Ik heb getracht via kpn.com/coulance een melding te maken op advies van jullie klantenservice, maar dit is wat ik krijg “404 - We kunnen de pagina die je zoekt niet vinden". Dit schiet dus ook niet op!

Ik ga ervan uit dat iemand van KPN contact met mij gaat opnemen om te kijken naar een compensatie of anderszins een aanbod vanuit jullie.

Alvast bedankt!

Je hebt natuurlijk je forumprofiel aangevuld met al jouw gegevens, zodat iemand van KPN contact met jou op kan nemen.


Tsjonge jonge wees blij dat je glasvezel hebt. Ik neem aan dat je niet heel de dag op een stoel hebt zitten wachten.


Ik ga ervan uit dat iemand van KPN contact met mij gaat opnemen om te kijken naar een compensatie of anderszins een aanbod vanuit jullie.

Reken maar niet te veel op een compensatie.
Is geen onderdeel van de leveringsovereenkomst / voorwaarden. Juist uitsluiten van dat soort claims.


Hoi @JJJM, welkom op het forum! Leuk dat glasvezel nu aangelegd is, ondanks dat het niet in een keer gelukt is. Vergoeden van vrijgenomen uren is echter niet mogelijk.,