Skip to main content
Beantwoord

Vergoeding voor een storing

• August 3, 2019
  • 2 reacties
  • 190 keer bekeken

ik wil vergoeding aanvragen voor een storing die langer dan 3 dagen heeft geduurd. nergens te vinden. heb vanaf begin juli 3 monteurs gehad en pas afgelopen maandag is het pas opgelost.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Lin02, welkom! Je kunt via kpn.com/vergoeding een vergoeding voor een netwerkstoring aanvragen. Is dat jou niet gelukt? Of betrof het geen netwerkstoring? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en toelichten waar het om gaat? Dan help ik je er graag verder mee.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2019
Ha @Lin02, welkom! Je kunt via kpn.com/vergoeding een vergoeding voor een netwerkstoring aanvragen. Is dat jou niet gelukt? Of betrof het geen netwerkstoring? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en toelichten waar het om gaat? Dan help ik je er graag verder mee.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • August 12, 2019
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Lin02 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!