Skip to main content

Wij zijn al enige maanden bezig om onze internet verbinding te verbeteren. Inmiddels zijn er 3 monteurs geweest en ook al 3 keer een ander modem geplaatst. We hebben 3 extra wifi punten voor in huis zelf aangeschaft en er is nog iets extra geplaatst ivm wonen in buitengebied.

Helaas is de verbinding niet verbeterd. Weet ook niet of dit nog gaat lukken, vermoed van niet.

Mijn vraag is, krijg je daar een vergoeding voor, aangezien we elke maand trouw betalen, maar de diensten niet naar behoren functioneren

Wat zegt deze site over de te behalen op jouw adres? https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


 


Geweldig is het allemaal niet. Meer dan 34mb zal u nooit halen maar op zich is daar goed mee te leven. Welke snelheid haalt u als u meet met een bekabelde pc of laptop?


Dit is gemeten met de bekabelde pc. Het levert toch regelmatig problemen op.

Met name voor de jeugd als zij dingen voor school moeten doorsturen o.a met we transfer. Op school duurt dit 10 seconden hier duurt dat uren.

Vandaar de vraag of ik wel alles moet blijven betalen voor slechte diensten.

Begrijpt u wat ik bedoel? Alles wat we zelf nog hebben aangekocht heeft ook geen verbetering opgeleverd


Wat heb je gemeten? Zie namelijk geen uitkomst staan.

Dan welke verbinding heb je? Gewoon of bonded?, Bij normaal hal je max 17 mb, trek daar 10% vanaf heb je ruim 15mb en daar trek je geen snelheid uit, zelfs 24 is al niet echt best bij bonded.


Hoi @Bizar slechte service! 3 monteurs, 3 modems, eigen apparatuur aangeschaft en de verbinding is nog niet verbeterd: jammer om te lezen!

Omdat je dit aangeeft:

en er is nog iets extra geplaatst ivm wonen in buitengebied.

en er pairbonding beschikbaar is op je adres, kunnen wij je geen korting of vergoeding aanbieden. We kunnen wel samen kijken of de verbinding te verbeteren is of dat we tot de conclusie komen, dat dit is wat het is. 


Waar loop je precies tegenaan met de verbinding?
Je geeft al aan dat het versturen van schoolwerk uren duurt: dat wordt verzonden via een bekabelde verbinding of via de Wifi? Kun je beschrijven hoe jouw thuisnetwerk eruit ziet? Welke modem heb je in gebruik? Heb je het modem ook al eens handmatig een reset gegeven? 

Monteurs laten een werkende verbinding achter, lukt dat niet, dan wordt de monteursbon niet afgemeld en gaan we verder kijken hoe het opgelost kan worden. Wat is de eindconclusie van de 3 monteurs geweest?
Ik wil ook graag een aantal controles doen: wil jij je klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag je naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer. Dit is alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Nou je wil het geloven of niet, maar ik krijg mijn profiel ook gewoon niet geopend dus ik kom er niet verder mee


Hi @Bizar slechte service. 

Sorry voor de vertraagde reactie. Als HIER klikt open je je forumprofiel. Dan kun je je gegevens invullen, opslaan en ons een seintje geven hier. 

Mocht het niet lukken, wat zie dan precies? Heb je eventueel een screenshot voor ons?

 


ik heb het profiel ingevuld

Â