Skip to main content

Goedemiddag even het volgende.

Wij hebben een week zonder internet gezeten en tv vanwegen een storing. Ook juist in een vervelende tijd ivm overlijden vader op 3 okterber jl. Deze periode veel internet moeten gebruiken via mob die altijd ip wifi stond. Mob telefoon van mijĀ  vij t mobile en mijn partner tele 2.. Nu word er een vergoeding aanĀ  geboden voor een week geenĀ  internet en tv van 12 euro. Veels te weinig terwijl ik minimaal 22 euro per week betaal en dan nog de extra kosten bij onze mobile abonnement. Wat gaat kpn hier aan doen.Ā 

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Waarschijnlijk niets! De vergoedingen zijn wettelijk geregeld en daar zal u het mee moeten doen. Dat u alternatieven heeft gebruikt is een keuze die u zelf heeft gemaakt. Een storing brengt ongemakken met zich mee maar kan nou eenmaal gebeuren.


Nou ik denk het wel de hele wijk lag er een week uit.Ā  Ik mag me maandelijks kosten door betalen aan ern fout bij kpn. Steeds vertelde ze het duurd 2 dagen toen 4 en uiteindelijk heeft het een week geduurt.Ā Ā 


Er is een wettelijke bepaling die aangeeft dat voor elke dag storing het evenredige deel van de abonnementskosten vergoed moeten worden. Meer zal je dan ook niet krijgen van KPN.


Hoi @Sann68Ā . Welkom op het forum.

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je vader.Ā  Ik kan me goed indenken dat een storing met internet dan nog meer impact heeft. Helaas is het geen reden om af te wijken van deĀ regels.Ā  Ik kan alleen maar beamen wat de andere gebruikers hebben verteld.


Nu word er een vergoeding aanĀ  geboden voor een week geenĀ  internet en tv van 12 euro. Veels te weinig terwijl ik minimaal 22 euro per week betaal..

Van die 22 euro is een gedeelde waarschijnlijk voor zoiets als Netflix of Spotify. Deze diensten zijn gewoon blijven werken en waren voor u beschikbaar via bijvoorbeeld 4G en het WiFi van de buren die bij Ziggo zitten. Bijvoorbeeld. Dit vergoed KPN dan ook niet denk ik.