Skip to main content

Ik probeer al meer dan een week mijn internetsnelheid te verhogen van 500 naar 1000. Via Mijn KPN gaat het niet (technische storing), zowel via de app als de website. Meerdere medewerkers gesproken die zeggen dat ze het gaan regelen en ook geregeld hebben, maar mijn internet snelheid zit nog steeds op Hussel 500. Ik zou nog terug gebeld worden want het werd behandeld door een andere afdeling, maar ondertussen niks meer gehoord. Ben ik de enige die hier een probleem mee heeft??

 

Glas(vezel)hard liegen door KPN medewerkers.

Al een paar weken probeer ik mijn Hussel 500 te verhogen naar Hussel 1000. Op de website en via de app krijg ik de melding “Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.”

Na VELE malen contact met de chat/telefonische medewerkers heb ik nog steeds GEEN Hussel 1000.

Wat hebben ze mij in de tussentijd (via afzonderlijke chats/gesprekken) allemaal wijsgemaakt:

“Het is een bug, ik bel u terug zodra het verholpen is” (nooit terug gebeld)

“De bug is verholpen, maar u kunt nu niet verhogen via de website/app want het systeem ligt plat”

“Het systeem ligt plat, wij bellen u terug” (nooit terug gebeld)

“Ja hoor, ik kan het nu voor u aanpassen” (niet dus, zit nog steeds op 500)

“Ja hoor, ik kan het nu voor u aanpassen, u krijgt over een paar minuten een bevestiging email (Ik wacht nog)

“Ja, u heeft eens deelgenomen aan een kortingsactie waardoor het systeem nu nee zegt, ik speel het door naar een andere afdeling en u hoort nog van ons” (ik wacht nog steeds)

“Ja, ik heb dit probleem al vaker gehoord, ik weet zo niet wat ik ermee moet, kan dat nu ook niet regelen, het is weekend, ik speel dit door, u hoort nog van ons” (ik wacht nog steeds)

 

Ik dacht in KPN met de Fritz!box 7590 router/modem een serieuze partner gevonden te hebben, maar die illusie blijkt inderdaad een illusie. Je zou verwachten dat in een tijd zoals deze een bedrijf graag meer zou willen ontvangen van hun betalende klanten, ook dat blijkt een illusie.

KPN?? ik wacht nog steeds.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Waar het wel door komt weet ik niet, maar het heeft in ieder geval niets met de fritzbox te maken.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Twee weken probeer ik nu al mijn Hussel 500 te verhogen naar Hussel 1000. En na zeker 15 telefoontjes/e-mails/web-chats hou ik het voor gezien. Elke “KPN” medewerker die ik te spreken krijg geeft weer een andere reden op en niemand schijnt het echt te weten of ook maar iets echt te willen ondernemen. Zodra mijn contract afgelopen is ben ik weg naar een KPN-loze internetomgeving. Ongehoord slecht dit.

Er werd mij zelfs aan de telefoon gevraagd waarom ik Hussel 1000 wilde. Kan je je voorstellen? je wilt een bepaald product en de verkoper zegt “Waarom?”

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


@Skysearcher 

Misschien een overbodige vraag maar is Hussel 1000 ook leverbaar op jouw postcode ?

Ik probeer mee te denken :thinking:


@Skysearcher

Misschien een overbodige vraag maar is Hussel 1000 ook leverbaar op jouw postcode ?

Ik probeer mee te denken :thinking:

Jawel ;-)


Hoi @Skysearcher . Je hebt je profiel aangevuld en daarom kan ik zien wat er aan de hand is.

Zonder té technische te worden: KPN is sinds een aantal maanden over naar een nieuwe zogenaamde leverstraat. Bij jou is iets stuk waardoor deze wijzigingsorder niet doorgevoerd kan worden. De collega die jij gisteren gesproken hebt, heeft in zijn log geschreven dat hij het naar een speciaal oplos team heeft gestuurd. Dit team bewaakt issues die in deze nieuwe leverstraat optreden en zorgt voor verdere afhandeling. 

De doorlooptijd van issues die bij dit team liggen is lang. Hoe lang? Dat weet ik niet. Verschilt ook per kwestie.

Ik wil je graag eerlijke en duidelijke informatie geven: Jouw lijn zal uiteindelijk omgezet worden maar wanneer? Dat kan ik op dit moment met geen mogelijkheid voorspellen. Ik kan alleen maar zeggen dat het naar de juiste afdeling is gestuurd. 

 


Hoi @Skysearcher . Je hebt je profiel aangevuld en daarom kan ik zien wat er aan de hand is.

Zonder té technische te worden: KPN is sinds een aantal maanden over naar een nieuwe zogenaamde leverstraat. Bij jou is iets stuk waardoor deze wijzigingsorder niet doorgevoerd kan worden. De collega die jij gisteren gesproken hebt, heeft in zijn log geschreven dat hij het naar een speciaal oplos team heeft gestuurd. Dit team bewaakt issues die in deze nieuwe leverstraat optreden en zorgt voor verdere afhandeling. 

De doorlooptijd van issues die bij dit team liggen is lang. Hoe lang? Dat weet ik niet. Verschilt ook per kwestie.

Ik wil je graag eerlijke en duidelijke informatie geven: Jouw lijn zal uiteindelijk omgezet worden maar wanneer? Dat kan ik op dit moment met geen mogelijkheid voorspellen. Ik kan alleen maar zeggen dat het naar de juiste afdeling is gestuurd. 

 

Kijk, dat is een antwoord waar ik wat aan heb. Het is duidelijk. Ik wacht het dan wel verder af.

Nou weet ik in ieder geval wat er speelt, en dat is wel belangrijk lijkt mij, dan is een klant ook bereid tot wachten.

 

Dank je.