Skip to main content

Hallo,

Graag wil ik mijn internetsnelheid van mijn aales-in-1-standaard verhogen van 100Mbs naar 200Mbs.

Dit moet dan kunnen via Mijn Kpn.

Helaas: Mijn Kpn biedt die mogelijkheid niet.

Hoe nu verder?

Is die snelheid mogelijk bij jou? Wat zegt deze site over de te behalen op jouw adres? https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


De maximale internetsnelheid op mijn adres is op glasvezel 1000Mbs.

Dus 200Mbs mag geen probleem zijn.

Alleen de mogelijkheid om te verhogen vind ik niet op “Mijn Kpn”


Ik denk dat je dan eerst maar een Hussel abonnement moet.  Bel eventueel 0800-0402


Hi @Gedonder! Fijn dat je klantgegevens al ingevuld waren in je profiel: even wat extra tekst en uitleg:

Het lukt nu niet om het abonnement zelf te wijzigen via MijnKPN omdat je gebruikt maakt van een verouderd abonnement, het klo@Joep1965 aangeeft, een wijziging kan maar dan moet het abonnement gewijzigd worden naar een Hussel abonnement.

Heb je al eens gekeken hoe een wijziging van het huidige abonnement naar een Hussel Internet en TV abonnement voor je uitpakt?
Dat kan samen met je bekeken worden via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Ik kan ook voor je nakijken hoe het uitpakt, ik wil dan graag weten:

  • Of er gebruik wordt gemaakt van het vaste telefoonnummer? Of mag deze gedeactiveerd worden?
  • Of er gebruik gemaakt wordt van het Pluspakket (of wissel je dit zenderpakket met ESPN :soccer: ?)
  • Of er gebruik gemaakt wordt van Spotify Premium?

Laat je weten of ik het voor je kan nakijken of dat het gelukt is via onze klantenservice?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Het probleem is opgelost. Overgestapt naar hussel 200. Jammer dat alles-in-i-standaard niet meer bestaat. Dit staat op de site nergens vermeld.

Het zou mooi zijn als dit in "Mijn Kpn” duidelijk vermeld wordt. Het bespaart een hoop ellende.

Kpn laat mensen die nog een ouder abonnement hebben gewoon in de kou staan. Beloftes van Kpn dat abonnementen in "mijn Kpn” eenvoudig kunnen worden aangepast worden niet waargemaakt. Ik hoop dat dat spoedig zal veranderen.


Het probleem is opgelost. Overgestapt naar hussel 200. Jammer dat alles-in-i-standaard niet meer bestaat. Dit staat op de site nergens vermeld.

Het zou mooi zijn als dit in "Mijn Kpn” duidelijk vermeld wordt. Het bespaart een hoop ellende.

Kpn laat mensen die nog een ouder abonnement hebben gewoon in de kou staan.

In welke kou staan?

Beloftes van Kpn dat abonnementen in "mijn Kpn” eenvoudig kunnen worden aangepast worden niet waargemaakt. Ik hoop dat dat spoedig zal veranderen.

Dat kan wel: aanpassen naar Hussel. 

De oudere abonnementen zijn vaste pakketten. Met een bepaalde snelheid, een bepaald aantal tv ontvangers en enkele andere vaste onderdelen. Dat kan bijvoorbeeld Spotify zijn.

Deze pakketten kun je maar beperkt aanpassen. Zo werkt dat nu 1maal. Dat is nu zo, en dat was 5 jaar geleden al zo.


Helemaal mee eens!!!!

Heb een “oud” abonnement met extra’s zoal  Spotify en ESPN (gratis). Als ik internetsnelheid wil verhogen ben ik deze “lekeermakertjes” kwijt. Heeft KPN achteraf spijt van deze cadeautjes?