Skip to main content

Ik heb zoeven een abonnement afgesloten om te upgraden van 100 Mbit naar 1 Gbit

En nu krijg ik in eens een monteurs afspraak. Maar is mij niet duidelijk waarom? maak al jaren gebruik van glasvezel.  is dan de apparatuur niet toereikend meer ? En dan bedoel ik het kastje waar de glas op binnen komt in je huis?   glasvezelaansluitpunt heet het geloof ik.

 

Servicedesk kon mij geen duidelijk antwoord geven. maar ik heb al gezien bij een andere post dat het waarschijnlijk te maken heeft met verouderde apparatuur

 

 

 

Alvast bedankt!

Kan je een foto delen van het glasvezel kastje? Zeer waarschijnlijk wordt deze inderdaad ge-update. 


Zie dat foto er inmiddels bijstaat.

En deze Genexis is inderdaad niet geschikt voor een gigabit verbinding. Dus er komt een monteur om in de centrale de verbinding aan te passen en vervolgens komt die bij je thuis langs om het glasvezel aansluitpunt te vervangen.


Hartelijk dank voor het snelle antwoorden.

Begrijp alleen niet waarom ze niet gewoon bij de servicedesk dit weten en dan tegen de klant kunne zeggen waarom deze afspraak nodig is . Bijvoorbeeld: “Nou de monteur moet bij u langs komen omdat de huidige apparatuur niet meer geschikt is om de snelheid van 1 Gb door te kunnen geven, uw internet glasvezel aansluit punt moet daarom  vervangen worden, dit hebben we ontdekt na het controleren van uw internetaansluiting” Klaar! Moeilijker hoef het niet te zijn ;-)