Skip to main content

Weet iemand hoe lang het duurt voordat mijn internetsnelheid van 100 naar 200 mb is omgezet?

Hi @Buckmeister, goede vraag! Normaal gesproken vrij snel, binnen 48 uur. Als je glasvezel hebt, dan kan het zijn dat je abonnement naar een ander type glasvezel wordt overgezet. Dit neemt zo'n 2 tot 3 weken in beslag. In MijnKPN check je of je order al verwerkt is. Kun je het daar vinden?


Hi @Buckmeister, goede vraag! Normaal gesproken vrij snel, binnen 48 uur. Als je glasvezel hebt, dan kan het zijn dat je abonnement naar een ander type glasvezel wordt overgezet. Dit neemt zo'n 2 tot 3 weken in beslag. In MijnKPN check je of je order al verwerkt is. Kun je het daar vinden?

Wat als ik 2 weken geleden ongeveer van koper volgensmij naar glasvezel ging hoelang duurt het daar ongeveer dan

 


Ik neem aan dat de snelheid door u gemeten is waarbij de resultaten dus nog steeds om en naarbij 100Mbit waren t.o.v 200.

Daarbij vraag ik me wat af.

De door u gemeten snelheid was deze +/- 95Mbit of +/-120Mbit.

Mocht de meting nooit boven de 100 uitkomen dan is de vervolgvraag, Heeft u dit gemeten over WiFi of op kabel en Mocht dit op kabel zijn is dit dan een kabel die direct in de experiabox zit of loopt deze nog eerst naar een tussenliggend apparaat ( Switch/Router/Homeplug )


Nee  ik weet het al de monteur is nog niet  lang geweest voor glasvezel