Skip to main content

Hallo!

Een dag of tien geleden ontving ik per brief de aankondiging van een gratis verhoging van de internetsnelheid . Binnen een week zou ik een bevestigingsmail moeten krijgen waarna de verhoging effectief zou worden. Ik heb echter niets meer gehoord of ontvangen. Zou het dan toch een grap zijn geweest…?

Als je van KPN een brief hebt gekregen is dat zeker geen grap. Maar er kunnen omstandigheden zijn waardoor het wat langer duurt.

Voor de zekerheid kan je je gegeven invullen in je profiel, dan kan iemand van KPN vast zien wat de planning is.


Goedemorgen @Jin1951 en bedankt voor jouw bericht :)

Deze verhoging wordt binnen een maand doorgevoerd dus in eerste instantie wil ik je vragen om dit nog heel even af te wachten. In de brief/mail die je hierover hebt op ontvangen op 10 april wordt ook aangegeven dat deze verhoging binnen een maand wordt doorgevoerd. Heb hier momenteel een soortgelijk topic over in beheer en ik verwacht dat het ook bij jou een van deze dagen actief moet worden. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, meld je dan vooral hier weer (al ga ik er niet vanuit dat dit nodig zal zijn). 


Reageer