Skip to main content

Hallo,

ik heb vorige week een verhoging aangevraagd van mijn internetverbinding van 50 naar 200. Met een eigen FritzBox als modem. Ik heb al contact gehad via de chat van Kpn maar die adviseerde mij om contact op te nemen met de techdesk omdat ik een FritzBox heb. Maar volgens mij is er gewoon iets mis gegaan. 


een bevestiging van de verhoging heb ik afgelopen nacht gekregen via de mail. Daarna FritzBox opnieuw opgestart.
 

ook heb ik ondertussen drie experiaboxen v10 in mijn bezit 😃, er gaat iets goed mis bij kpn🤔

Vanochtend geprobeerd met een van mijn drie experiaboxen of ik daar wel de 200mb download haal,maar daar blijft hij ook op 50mb steken.  Terwijl ik in het verleden al een keer 200mb heb gehad.

kan er iemand van KPN naar kijken?


er komt een monteur langs


Hi @marcel41! Welkom op ons KPN Forum. Zoals je misschien al wel merkt, is het hier enorm druk! Ik heb even met je meegekeken en zie dat je profiel snelheid geknepen is op 200+MB/s! Je zou bekabeld die snelheid  ‘makkelijk’ moeten kunnen halen. Ik ben benieuwd of de monteur dit weet op te lossen. Laat het dus vooral even weten hier.:hugging:


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat de monteur het voor je heeft opgelost. Anders hoor ik het graag:hugging:


Reageer