Skip to main content
Beantwoord

Verhuisaanbieding: krijg ik dan vernieuwde SuperWifi 2?

• February 21, 2022
  • 2 reacties
  • 388 keer bekeken

Tony Iommi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik ga binnenkort verhuizen en ik zie nu op de verhuispagina van KPN dat ik kan kiezen tussen 2 aanbiedingen, namelijk 2 SuperWifi punten of 6 mnd €20,- korting.

Nu vraag ik mij af als ik kies voor de SuperWifi zijn dit dan ook direct de nieuwe versie?

Beste antwoord door RBxx

Jazeker @Tony Iommi , dat zijn inderdaad de nieuwe Super Wifi 2

Zie het antwoord van een KPN moderator in dit topic:  Verhuizen en SuperWifi 2 | KPN Community

Leuk verhuiscadeau, hè?! Je kunt kiezen voor een set SuperWifi punten: dit zijn dan de SuperWifi 2:
de vernieuwde SuperWifi punten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 21, 2022

Zie het antwoord van een KPN moderator in dit topic:  Verhuizen en SuperWifi 2 | KPN Community

Leuk verhuiscadeau, hè?! Je kunt kiezen voor een set SuperWifi punten: dit zijn dan de SuperWifi 2:

Tony Iommi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 22, 2022

Dank je RBxx, ik zal voor de SuperWifi punten kiezen, en zal laten weten hoe ze bevallen.