Skip to main content

Goedemorgen,

 

ik wil graag een verhuizing online doorgeven maar dit lukt niet.

Krijg de melding dat er geen producten zijn gekoppeld, en wanneer ik dit wil doen krijg ik een foutmelding..

Hi en van harte welkom op ons forum @Verhuizing doorgeven lukt niet.

Het is druk op dit moment, waardoor we minder snel bij je topic zijn dan anders. Ik lees dat het doorgeven van je verhuizing niet lukte. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, het eerste advies dat ik je wil geven is; probeer eens een andere internetbrowser. Denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Als het daarmee nog niet lukt, raad ik je aan om te bellen met onze klantenservice. Dat doe je gratis via het nummer 0800-0402. Onze collega's daar helpen je dan met het regelen van de verhuizing van jouw abonnement. 


Hi en van harte welkom op ons forum @Verhuizing doorgeven lukt niet.

Het is druk op dit moment, waardoor we minder snel bij je topic zijn dan anders. Ik lees dat het doorgeven van je verhuizing niet lukte. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, het eerste advies dat ik je wil geven is; probeer eens een andere internetbrowser. Denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Als het daarmee nog niet lukt, raad ik je aan om te bellen met onze klantenservice. Dat doe je gratis via het nummer 0800-0402. Onze collega's daar helpen je dan met het regelen van de verhuizing van jouw abonnement. 

@Alexandra

Het gaat gewoon niet goed met  MijnKpn, volgens mij is het beter als je dat even doorgeeft aan de hiervoor verantwoordelijken. 

Gisteren probeerde ik om te zien hoe ik een 4K abonnement kon afsluiten als ik hiertoe toch voor zou beslissen om als meer dan toch 50 jarige klant van KPN ook van de geneugten van het hedendaagse KPN gebruik zou willen maken. Ging op geen enkele manier goed, niet via de TV en niet via Mijn KPN. 

Volgens mij zijn er wijzigingen uitgevoerd. Laat ik nu eens geen oordeel daar over geven. Ik ben verbonden via een vaste lijn. Ik krijg de aanbeveling om mijn producten te koppelen (wat al jaren geleden is gebeurt). En dan krijg ik dit. Enig idee wat ik moet antwoorden bij de 2e vraag. Toch geprobeerd en dan moet ik de laatste 3 cijfers van onze bankrekening intijpen. Vervolgens wordt mij eindeloos gevraagd hetzelfde nogmaals te doen. Geprobeert met Opera en Edge.