Skip to main content

Onlangs zijn we verhuisd naar het huidige adres, en van de week is glasvezel aangesloten op de straat en vandaag geactiveerd. Maar, we hebben nog geen kastje mogen ontvangen waar de glasvezel op het wifi-netwerk kunnen aansluiten. In ons vorige huis hadden we die wel.

Ik kan nergens op de KPN-website vinden wanneer die geleverd gaat worden. En of die überhaupt geleverd wordt?

Hallo @Jostijn heb je je modem (welk merk en type?) niet meegenomen toen je verhuisde?

Bij een verhuizing krijg je geen nieuwe spullen, die kun je gewoon meenemen uit je oude huis, alleen de infrastructuur. zoals het IS/RA-punt of het glasvezelpunt moet je laten zitten.

 


Ja, modem wel, maar het zwarte kastje wat tussen de glasvezel en modem in zat niet. Zal eens aan de nieuwe bewoner vragen of ik hem kan komen ophalen.


Ja, modem wel, maar het zwarte kastje wat tussen de glasvezel en modem in zat niet. Zal eens aan de nieuwe bewoner vragen of ik hem kan komen ophalen.

Hallo @Jostijn dat hoort ook in het oude huis te blijven hangen, kun je niet eens meenemen.

Kun je eens een foto plaatsen van je huidige aansluiting in je huis?


 


 


 


Hallo @Jostijn zo te zien heb je al wel verbinding via xDSL en moet het glasvezelpunt nog aangesloten worden. Er moet nog een kastje bij het glasvezelpunt aangesloten worden door een monteur.

 


Ja, dat was het hele punt inderdaad. Maar die wordt dus niet los meegestuurd? Ik moet daar een monteur voor bestellen van €75,- die daar in 1 minuut mee klaar is?


Hallo @Jostijn morgen even KPN bellen, 0800 0402 en zeggen dat je gemigreerd wilt worden van koper naar glas, dan wordt er een gratis monteur ingepland die e.e.a. werkend op gaat leveren.

Kijk voor alle zekerheid even de status van je verbinding na via www.kpnnetwerk.nl geef daar je postcode/huisnummer in en je ziet de status van je verbinding. Als daar staat dat de lijn opgeleverd is en je een provider kunt kiezen, kun je KPN, de provider dus even bellen voor een migratieverzoek.

Succes


Dank voor de hulp! De monteur komt deze week nog.


Dank voor de hulp! De monteur komt deze week nog.

Hallo @Jostijn bedankt voor de update eb laat s.v.p de (goede) afloop even weten.

Succes.

Â