Skip to main content

Goedemiddag,

ik was klant bij telfort tot en met april 2020, in april ben ik verhuisd en heb een KNP abonnement genomen in het nieuwe huis. Ik heb een factuur nodig van Telfort voor een declaratie, maar kom er met geen mogelijkheid bij, wat moet ik doen? Alvast bedankt.

ook onder bekijk alle facturen staan ze niet


Welkom bij ons op het forum @ms19333. Het klopt dat je de oude Telfort facturen niet in MijnKPN kunt vinden inderdaad, doordat je op het nieuwe adres een nieuw abonnement hebt genomen zijn ze niet aan je nieuwe abonnement gekoppeld. Ik kan voor je kijken of ik ze nog kan terugvinden, zou je daarvoor je oude Telfort klantnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Dat is het enige waarmee we de Telfort facturen nog kunnen terugvinden.


Goedemiddag, 

Bedankt voor de reactie, ik heb mijn klantnummer in het profiel gezet in 'klantnummer mobiel'


Merci, met het klantnummer heb ik de facturen kunnen vinden @ms19333. Ik heb ze gemaild naar het e-mailadres wat je ook voor het forum gebruikt :slight_smile:


Goedemorgen, ik heb de facturen binnen, bedankt daarvoor. Ik zie nu wel dat ik 7,50 meer betaal dan bij telfort, ik heb vast bellen met onbeperkt geschrapt maar betaal nog net zoveel, dus alle winst van het schrappen van vast bellen verdwijnt in jullie zakken:-(


Graag gedaan @ms19333. Bij Telfort waren er andere voorwaarden en prijzen van toepassing dan bij de KPN pakketten, door de wijziging toen naar het KPN pakket kan dat inderdaad anders geworden zijn.