Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik ben aan het verhuizen en op mijn nieuwe adres knippert het lampje op mijn V12 groen en ben ik op mijn mobiel verbonden zonder internet. Reset helpt niet. Ik probeer jullie al dagen telefonisch te bereiken maar dat lukt ook niet.

Ik hoor graag snel iets van jullie! 

@Molenvlietbrink Is uw Box12 verbonden via glasvezel of via koperverbinding ? Welk lampje knippert groen en is de rest wel constant groen ?


Via koperverbinding. Het internetlampje knippert en de rest is groen. 


Groen, knipperend, langzaam: detecteren van het signaal 

Groen, knipperend, snel: synchroniseren, ophalen IP adres

Heeft u het modem al een reset naar fabrieksinstellingen gegeven ?

  • Met de resetknop
    Deze zit aan de achterkant in het gaatje naast de groene Phone poorten. Druk met een dun voorwerp (satéprikker, paperclip) 3-5 seconden in het gaatje tot het powerlampje rood gaat branden. Laat los en wacht af. De Box gaat zich resetten en herstart. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.

 


Het lampje knippert snel. Reset al gedaan, helpt ook niet. 


Dan is het beste de klantenservice te bellen via 0800-0402.


Dat probeer ik al sinds gisteren maar die zijn totaal onbereikbaar! 


Roep tijdens het afluisteren van het menu ; Ik heb een storing"!


Hoi @Molenvlietbrink. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van onze diensten op het nieuwe adres. Is het inmiddels al gelukt om onze klantenservice te bereiken? Als dit nog niet is gelukt wil ik je vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen we dit verder voor jou uitzoeken. 


Profiel is aangepast 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegeven. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Onze systemen geven aan dat de verbinding gereed is voor gebruik maar dat er nog geen verbinding is geweest met het modem. Heb je deze stappen gevolgd om het modem op de juiste manier aan te sluiten op het nieuwe adres? Als dit niet werkt lijkt het mij verstandig om één van onze monteurs op jouw nieuwe adres langs te sturen. 


Zit er toevallig nog een aansluiting op je isra punt? 


@Molenvlietbrink  Is het ondertussen wel gelukt met de tips van @Vikash ?


Nee, helaas is het nog niet opgelost. Wel telefonisch contact gehad met KPN maar zonder resultaat. Maandag komt er een monteur dus gaan we het zien. 


Oh, jammer. Hopelijk gaat die monteur het maandag voor elkaar krijgen! Ondanks alles wens ik je wel een fijn weekend.

Mocht je nu helemaal zonder internet zitten en je hebt een particulier KPN mobiel nummer kan ik je daar een gratis weekbundel opzetten. Mocht je dat willen moet je mij hier even een seintje geven. 


Hallo Erwin, 

Dat zou wel fijn zijn want ik ben veel aan het klussen en regelen in mijn nieuwe huis. 

Ik hoop sowieso dat het gaat lukken met de monteur maandag 🤞

 

 


En ik heb inderdaad een particulier KPN mobiel nummer! Dus als je dat kan regelen ben ik even uit de brand. Uiteraard wens ik jou en alle anderen die gereageerd hebben ook een heel fijn weekend 😊


@Molenvlietbrink : Ik heb een weekbundel van 50Gig op het nummer gezet dat eindigt op 037. Mocht je eigen bundel opraken gaat ‘ie deze aanspreken. 

Fijn weekend!


Hartstikke fijn Erwin, dankjewel! Dan kan ik met een gerust hart online zijn dit weekend 😄

Nogmaals een fijn weekend en bedankt voor deze oplossing 👌


Inmiddels zijn er 2 monteurs geweest en is het probleem opgelost 😄


Dank voor de update, @Molenvlietbrink . Fijn dat het werkt. Mocht er ooit iets anders zijn weet je ons te vinden.