Skip to main content

sinds 14 jull heb ik de sleutel van mijn nieuwbouw woning en op 25 aug ben ik verhuisd.

in week 36 zou er glas gelegd worden maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. nu ben ik dus volgens kpn nog niet verhuisd en gaat post nog steeds naar het oude adres. wanneer ik wel gebruik kan maken van de dienst is niet duidelijk. ik betaal nu 70 euro voor een DOP wat maar de helft van de tijd werkt.

er is geen glas en ook geen koper op mijn adres maar kan volgens verschillende medewerkers niet onder mijn contract uit. dat terwijl ziggo wel gewoon aanwezig is.

heb wel van verschillende medewerkers gehoord dat mijn verhuizing nooit doorgezet had mogen worden omdat daar geen dienst is, en nog steeds kan ik er niet onderuit.

kan hier iemand mij verder helpen. ik woon in een huis waar ik gewoon niet zonder internet kan.

kan mijn beveiliging, verlichting, energie en mijn streaming's diensten niet gebruiken zonder internet.

 

HELP

@Bart de Vos Wat is uw status voor de glasvezelaansluiting ? https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/vragen-mijn-status/

En wat is DOP?


@HansaanZet dat is nu okt nov was eerst jull.

is op 8 apr al aangevraagd


Betreft dit een hele nieuwe wijk en welke werkzaamheden m.b.t uw glasvezel zijn er al wel gedaan?


@HansaanZet nee, het zijn 4 nieuwe woningen in een bestaande wijk. de huls is naar binnen gebracht verder nog niets.


Uit verschillende topics hierover op dit forum blijkt dat KPN Netwerk en een achterstand heeft en onvoldoende monteurs, maar u zou ( misschien i.s.m. de 3 andere woningen? ) contact kunnen opnemen met KPN Netwerk en uw dilemma voorleggen via  0880 06 37 44.  (bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.)


@HansaanZet heb ik al meerdere keren gedaan de buren ook, zij zeggen dat KPN de verhuizing nooit had mogen door zetten en dat ik okt nov moet afwachten. pas als die datum voorbij is kunnen zij iets doen. dit heb ik al 4 keer gehoord. de rest van de buren zitten nu bij ziggo en betalen KPN gewoon niet. ik probeer het allemaal netjes te regelen en krijg te horen dat ik dan mijn contract maar moet afkopen, dan ben ik er vanaf. ik ga geen +400 euro betalen om KPN af te kopen terwijl ze niet kunnen leveren waar ik voor betaal.


Dat wil niemand inderdaad. Als u uw relevante gegevens invult in het forumprofiel ( gegevens met "prive" zijn alleen zichtbaar voor u en de moderators ) , kan een van de moderators er in duiken. Ook hier is er een wachttijd van 1 of meerdere dagen helaas. 😏


@HansaanZet heb ik al lang gedaan.😓


Hoi @Bart de Vos . Ik probeer mee te kijken maar je hebt (waarschijnlijk) de postcode van het nieuwe adres in je profiel staan.

Zou je de oude postcode plus huisnummer in je profiel willen zetten en mij daarna hier een seintje willen geven?


@Erwin_  Done!

 


Hoi @Bart de Vos .  Ik zie dit bij  KPNNetwerk ligt. Ik kan helaas niet zien waarom dit zo lang duurt maar daar zijn we nu van afhankelijk. Hier heb ik helaas geen invloed op.

Klopt het dat jij een Direct online pakket hebt? 

 


@Erwin_   @HansaanZet Ja, ik heb een DOP die werkt pas sinds een paar weken, en ook maar voor de helft van de tijd. En @KPN Netwerk glasvezel  staat los van KPN, dat weet ik.

Waar ik mee zit is dat ik nu al bijna 2 maanden geen dienst heb van @Kpn omdat zij mij niet verteld hebben dat er geen dienst zou zijn op mijn nieuwe adres. Zij hadden mij moeten inlichten hier over en mij de keuze moeten geven, 2 maanden of langer wachten, of overstappen. Nu kom ik er niet meer van af en zit vast aan een contract maar heb geen diensten. Daarom wil ik dat @Kpn het contract ontbind zodat ik kan overstappen. Ook is er nog niemand van @Kpn geweest die mij op wat voor manier dan ook tegemoet komt. Ik betaal nog steeds 70 euro per maand maar kan mijn complete slimme woning, PC, streaming's diensten en verlichting niet gebruiken. ik kan zelfs nu mijn stroom verbruik niet zien, ik kan niet uploaden, downloaden en zelfs thuiswerken kan niet. en dat is in deze tijd echt niet fijn. Het ongemak wat ik nu ervaar zou niemand in deze tijd moeten hebben. En dat komt allemaal omdat 1: @Kpn mij niet goed geïnformeerd heeft . en niet wil laten gaan en 2: @KPN Netwerk glasvezel mij niet aan sluit. (alles gaat perfect werken na uw verhuizing, als er geen glasvezel is gaat het via koper, vertelden ze) Er is geen koper in een nieuwbouw woning! Dit is niet mijn fout maar ik betaal er nu wel voor.

 

Wat er ook gebeurd, of ik nu deze week diensten heb, of pas over een jaar. Of jullie nu alles gaan terug betalen, of helemaal niets, jullie zijn mij als klant kwijt!!


@Erwin_  @HansaanZet   Nu staat de aansluiting pas op 16 december😤 Dit kan gewoon niet waar zijn!!!!

 

 

 


Ik vind het een erg vervelende situatie en ik snap jouw wens heel goed. Er is binnen KPN maar een afdeling die abonnement kan opzeggen.

Hoe zij die afweging in dit soort situaties maken weet ik niet precies maar ik wil je toch adviseren om te bellen en nogmaals de situatie voorleggen. 0800 0402 → retentie/opzeggen inspreken.

Ik hoop dat ze met je mee willen denken!