Skip to main content

Beste medewerkers van KPN,

 

ik schrijf dit bericht op het forum, omdat ik gisteren bijna van mijn stoel was gevallen van schrik omdat ik een mailtje ontving dat mijn verhuisdatum opeens met bijna 2 maanden is verlaat naar 25 maart.

 

Op 15-1 heb ik mijn verhuizing doorgegeven binnen Groningen, wellicht iets aan de late kant maar volgens andere topics zou twee weken genoeg moeten zijn. Ik kon het helaas niet eerder doorgegeven omdat de huurbaas nog niet wist of het huis dan zou worden opgeleverd of pas een maand later. Eerst een nette bevestiging gekregen dat de verhuizing van het abonnement niet per 3 februari gaat plaatsvinden maar op 9 februari. Prima! 

Maar toen kwam wat gesjoemel… Op 20 januari krijg ik opeens een mailtje dat de datum is vervroegd naar 21 januari. Ook goed, maar opeens wel erg vroeg, maar beter vroeger dan later dacht ik. Maar toen op 31 januari het laatste mailtje, nu opeens verlaat naar 25 maart…..

 

Ik vraag me af waarom er zoveel wordt veranderd aan de verhuisdatum, terwijl ik nu gisteren heb gezien dat er gewoon en alleen een KPN-aansluiting in de woning aanwezig is? 

En als het niet anders kan met installeren, is dit ook een te lange tijd om zonder internet te zitten. Dit werkt tijdens de verhuizing nog extra op het stressniveau helaas….

Zou iemand mij hierin kunnen helpen? Kan de aansluiting niet eerder plaatsvinden? Of indien niet mogelijk, zijn er dan geen internet-noodpakketten voor de tussentijd?

 

Alvast bedankt voor uw antwoord!

 

Met vriendelijke groet!

 

 

Vul je profiel aan zodat een medewerker met u mee kan kijken.


Profiel bij deze aangevuld


Van harte welkom op ons forum @Aco_59

Ik kan me voorstellen dat je je een ongeluk schrikt als zonder aankondiging je verhuisdatum ineens zo'n eind verschoven wordt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je intussen ook telefonisch contact hebt gehad. Is het daarmee duidelijk(er) geworden en/of opgelost? Zo niet of als je vragen hebt, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Via die weg heb je rechtstreeks contact en kunnen mijn collega's daar overleggen met onze Verhuisdesk. Deze mogelijkheid hebben we via het forum niet, daarnaast kan er afhankelijk van de drukte een paar dagen tussen zitten voordat je een nieuwe reactie hebt in je topic. Dat is in zulke situaties meestal niet ideaal.